Urmaşul McDonald's în Rusia susţine că a înregistrat încasări record. Câţi hamburgeri s-au vândut în prima zi

Urmaşul McDonald's în Rusia susţine că a înregistrat încasări record. Câţi hamburgeri s-au vândut în prima zi

FOTO AFP (Arhivă)

Fostele restaurante McDonald's în Rusia s-au redeschis sub un nou brand „Vkusno & tochka” („Delicios şi punct”). Restaurantul s-a bucurat de încasări record după ce ar fi vândut 120.000 de hamburgeri în ziua deschiderii, conform directorului companiei, Oleg Paroev, relatează Le Figaro.

Ştiri pe aceeaşi temă

„În prima zi, am vândut aproape 120.000 de hamburgeri. Nu am văzut niciodată o astfel de cifră de afaceri într-o singură zi de când McDonald's operează în Rusia”, a afirmat Oleg Paroev, potrivit Reuters
 
50 de restaurante ale noului brand s-au redeschis în Rusia şi în apropiere, pe 12 şi 13 iunie, după o perioadă de trei luni în care restaurantele au fost închise. 
 
În faţa fast-food-ului s-au format cozi lungi, situat în Piaţa Pukşin, din Moscova, unde s-a deschis primul restaurant McDonald’s din Rusia, în luna ianuarie a anului 1990. 
 
De asemenea, Oleg Pareov a afirmat pentru Reuters că nu a anticipat ca o astfel de cerere să dureze. Însă, şi-ar dori să depăşească obiectivul de creştere fixat de noul proprietar, Alexander Govor, înainte de termen. 
 
Totodată, Govor îşi doreşte să deschidă 1.000 de restaurante în patru-cinci ani, faţă de cele 850 de restaurante care erau deschise în trecut sub brandul McDonald's. 
 
Conform lui Paroev, Govor, care conducea 25 de restaurante, a achiziţionat în jur de 700. 
 
De asemenea, extinderea noului grup s-ar putea lovi de anumite obstacole. Spre exemplu, lipsa din meniu a produselor McDonald's. 
 
„Am fost nevoiţi să retragem anumite produse pentru că aveau o conexiune prea strânsă cu McDonald’s, precum McFlurry şi Big Mac”, a afirmat recent Oleg Paroev. 
 
„Este o pierdere mare”, a mai adăugat el pentru Reuters, spunând că reţetele de substituire sunt în lucru. 
 
Mai mult decât atât, brandul Coca-Cola nu va fi mai disponibil în curând în Rusia. Stocurile se epuizează, iar compania caută un nou furnizor de băuturi. 
 
„Oaspeţii noştri se vor obişnui cu noul nume”, a mai declarat Paroev.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările