Video O jurnalistă franceză dezvăluie adevărul despre armata de tiktokeri a lui Georgescu. Cum au mințit cu impertinență, după care au șters clipurile
0Jurnalista franceză Emma Audrey a analizat peste 50 de videoclipuri de pe rețeaua socială TikTok, în urma cărora a constatat că aveau ca scop propaganda electorală.
„Alegerile prezidențiale din România: Într-o analiză a 50 de videoclipuri, am constatat că acest program plătit TikTok a fost folosit pentru propagandă electorală. În această campanie, „influencerii” mint din start, susținând că ideea videoclipului „le-a venit spontan”, începe prin a relata jurnalista.
Emma Audrey continuă prin a spune că majoritatea nu specifică faptul că ar fi o campanie plătită. Deși nu precizează în mod explicit pe cine să voteze, întregul videoclip promovează ideea unui anumit tip de președinte — unul ale cărui caracteristici se aliniază cu cele evidențiate de Călin Georgescu în campania sa.
Nu în ultimul rând, aceasta afirmă că videoclipurile au fost șterse după primul tur al alegerilor prezidențiale, în care Georgescu a ieșit finalist, bazându-se doar pe rețelele de socializare și, după cum a afirmat el, cheltuind zero euro pe campanie.
Într-un videoclip postat pe TikTok, jurnalista mulțumește postului de televiziune de știri Antena 3 pentru difuzarea videoclipului.
„Antena 3 a difuzat videoclipul și sperăm ca multă lume să înțeleagă de ce este problematic să faci așa ceva înainte de alegeri.
Merci @stirileromanieiantena3!
PS: Profit să felicit pe jurnaliști pentru profesionalismul lor. M-am uitat la emisiunea lor, au făcut o investigație foarte meticuloasă și factuală pe influențele diferite în această campanie electorală”, a transmis aceasta.