Facebook devine…FACEBOOK. De ce îşi schimbă logo-ul compania lui Zuckerberg

Facebook devine…FACEBOOK. De ce îşi schimbă logo-ul compania lui Zuckerberg

Noul logo al companiei este scris în totalitate cu majuscule, iar literele care îl alcătuiesc au culorile reprezentantive ale aplicaţiilor aflate sub tutela Facebook.

Ştiri pe aceeaşi temă

Facebook a dezvăluit noul logo într-un comunicat postat de Antonio Lucio, CMO-ul companiei (Chief Marketing Officer). Acesta sugerează că mulţi utilizatori ai unor aplicaţii precum Instagram sau platforma de criptomonede Calibra nu sunt la curent cu faptul că acestea sunt create de Facebook, iar noua schimbare de logo ar trebui să evidenţieze acest lucru.

Evident, logo-ul FACEBOOK va fi diferit faţă de cel al reţelei sociale, menirea sa fiind de a distinge compania mamă de celelalte aplicaţii şi de a remarca faptul că gigantul american deţine o varietate de produse diferite.

”Oamenii ar trebui să ştie ce companii fac produsele pe care le utilizează. Serviciile noastre principale includ aplicaţia Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal şi Calibra” arată Lucio în comunicatul postat.

Noul logo va putea fi găsit în diferite aplicaţii ale companiei în săptămânile următoare, precum în imaginea de mai jos. De asemenea, acesta va fi folosit în noi campanii de marketing ale Facebook, precum şi pe prima pagină a unui nou site special conceput pentru compania mamă.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: