Xiaomi - locul 2 în România şi în Europa, locul 3 în lume, în trimestrul 1 din 2021. Clasamentul global al companiilor

Xiaomi - locul 2 în România şi în Europa, locul 3 în
lume, în trimestrul 1 din 2021. Clasamentul global al companiilor

Raport Canalys pe vânzările Xiaomi în România, în T1 din 2021.

Canalys, IDC şi Strategy Analytics au făcut publice datele financiare pentru primul trimestru din 2021 referitoare la livrările de telefoane inteligente din întreaga lume. Xiaomi s-a menţinut pe locul al treilea la nivel mondial şi a ocupat poziţia secundă în Europa, dar şi în România.

Ştiri pe aceeaşi temă

Canalys Smartphone Market Pulse: Q1 2021 a anunţat că Xiaomi a realizat la nivel global cea mai bună performanţă trimestrială din istorie, cu o creştere de 62% şi livrări de 49.0 milioane de unităţi. Xiaomi a avut cea mai mare creştere anuală a livrărilor în primul trimestru din 2021 dintre primele cinci branduri de telefoane inteligente.

De asemenea, diferenţa dintre cota de piaţă Xiaomi la nivel global (14%) şi a brandului de telefoane de pe locul al doilea, Apple (15%), a fost de un singur procent.

Potrivit raportului Canalys, Xiaomi s-a clasat pe locul al doilea în România la livrările de telefoane inteligente pentru prima dată din istorie. În primul trimestru din 2021, Xiaomi a avut o cotă de piaţă pe segmentul smartphone de 16% şi o creştere anuală de 248%.  

Datele Canalys referitoare la livrările din T1 2021 arată că Xiaomi a fost numărul 2 în Europa pentru prima oară, cu o cotă de piaţă pe segmentul smartphone de 23% şi o creştere de 85% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

În Europa Centrală şi de Est, Xiaomi s-a menţinut pe locul 1 cu o creştere anuală de 82% şi o cotă de piaţă pe segmentul telefoanelor inteligente de 32%.

Topul global al companiilor este condus în continuare de Samsung cu o cota de piaţă de 22 %, urmat de:

  • Apple      15%
  • Xiaomi    14%
  • Oppo      11%
  • Vivo        10%
  • Alţii         28%
 
Estimarea Canalys e făcută pentru sell-in shipments. Atunci când un produs se vinde utilizatorilor finali, e numit uneori „sell-through”. Omologul său este „sell-in”, care reprezintă vânzările către canalele de distribuţie.
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările