Studiu. Unul din trei europeni a avut ecranul telefonului spart

Studiu. Unul din trei europeni a avut ecranul
telefonului spart

FOTO Shutterstock

Companii din întreaga Europă cheltuiesc mai mult decât oricând pe telefoanele mobile pentru angajaţi. Din cauza faptului că telefoanele sunt fragile şi a faptului că reparaţiile de înlocuire a ecranelor şi a altor componente sunt costisitoare, e o cerere tot mai mare pentru dispozitivele rezistente.

Un studiu efectuat în 497 de companii europene arată că:

  • 69% dintre telefoanele mobile sunt uşor de avariat. Mai mult de jumătate dintre respondenţi spun că repararea şi înlocuirea dispozitivelor stricate reprezintă o problemă tot mai mare pentru afacerea lor.
  • 86% dintre companiile intervievate au declarant că telefoanele din companie au suferit pagube care au necesitat reparaţii sau înlocuiri ale dispozitivelor
 

  • 99% dintre companii au trebuit să facă faţă daunelor la telefoane în ultimii trei ani. Reparţiile pot ajunge până la nivelul de 342 de euro pentru un dispozitiv.
  • cele mai frecvente cauze sunt: ecranele sparte (62% dintre cazuri), ruperea fizică (47%), daunele provocate de apă (37%) precum şi defectele cauzate de praful sau nisipul care intră în dispozitiv (21%).

Ca urmare a acestor probleme, durabilitatea dispozitivelor mobile a devenit unul dintre principalele considerente pentru factorii de decizie IT şi pentru cumpărătorii de telefoane din cadrul companiilor – pe acelaşi palier cu securitatea, conectivitatea şi gestionarea dispozitivelor.

44% dintre companiile europene intenţionează să-şi înlocuiască flota de companie cu dispozitive rezistente, în timp ce 8% din companii deja le-au înlocuit.

Reparaţiile şi înlocuirile frecvente pot însemna cheltuieli mai mari pe întreaga durată de viaţă a dispozitivului, decât preţul iniţial de achiziţie.

O treime dintre respondenţii europeni la studiul CCS Insight privind achiziţionarea de telefoane mobile au declarat că intenţionează să îşi păstreze telefoanele mai mult timp.

În Europa de Vest, cercetarea CCS Insight sugerează că, în medie, oamenii folosesc telefoanele timp de 40 de luni.

Studiul a fost realizat la comanda CAT phones de Bullitt Group şi Research Now pe 497 de companii europene.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: