Clienţii Orange din Moldova, care aveau 3G, nu au mai putut vorbi la telefon timp de patru ore. Explicaţia oficială

Clienţii Orange din Moldova, care aveau 3G, nu au mai putut vorbi la telefon timp de patru ore. Explicaţia oficială

FOTO e-clujeanul.ro

Orange, cel mai mare operator de telefonie din România, şi-a pierdut brusc acoperirea în zona Moldovei, potrivit clienţilor nemulţumiţi care au postat acest lucru pe pagina de Facebook a companiei.

Ştiri pe aceeaşi temă

UPDATE: Reţeaua de voce a Orange România îşi revine treptat în zona Moldovei, unde mai multe oraşe au fost afectate timp de mai multe ore, începând în jurul orei 13. Clienţii au trecut pe 2G temporar pentru a putea folosi apelurile de voce, însă acum cei cu smartphone şi telefoane compatibile 3G pot să-şi folosească integral terminalele. 

 

UPDATE: Orange România a răspuns solicitărilor „Adevărul“.

„În cursul zilei de azi, o parte dintre clienţii noştri din zona Moldovei au întâmpinat dificultăţi în efectuarea de apeluri de voce.

Echipa noastră tehnică a solutionat deja majoritatea sesizărilor primite şi lucrează la remedierea situaţiei în cel mai scurt timp“.

--

Situaţia a fost semnalată prima dată în urmă cu aproximativ două ore. Potrivit blogului Kristofer.ro, problema ar fi trebuit să se rezolve în jurul orei 15.30, însă situaţia nu s-a schimbat încă.

Clienţii din Iaşi, Focşani, Bacău, Neamţ şi Bârlad au luat cu asalt pagina de Facebook a operatoruliui telecom şi şi-au manifestat nemulţumirea.

Potrivit unui abonat Orange din judeţul Iaşi, persoanele care folosesc telefoane obişnuite, ce funcţionează pe frecvenţă 2G, nu au probleme. Utilizatorii de smartphone-uri sau feaure phone-uri, care utilizează banda 3G, sunt cei afectaţi de lipsa de semnal. 

Persoanele cu telefoane inteligente Android trebuie să intre în setări, la secţiunea Settings/WiFi and Network/Mobile Network şi să selectecteze banda 2G.

Utilizatorii de iPhone 5 nu dispun de aceste opţiuni. Pentru iPhone 4 şi 4S, procesul este următorul: Settings/General/Cellular/Enable 3G - OFF. 

Pentru Windows Phone, utilizatorii trebuie să acceseze Settings/Mobile Network/Highest connection speed - E. 

Cei care au Blackberry trebuie să intre în Manage Connections/Mobile Network/Network Mode - 2G. 

Pentru posesorii de feature phone-uri Nokia, setările sunt următoarele: Settings/ Phone/ Network mode/ Sponsor - 2G.

Deocamdată motivele lipsei de semnal nu sunt cunoscute. „Adevărul“ încearcă să obţină mai multe informaţii şi vom actualiza articolul pe măsură ce le vom primi. 

Vă aşteptăm să discutăm pe Tech Adevărul pe Facebook.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările