Românii care se îmbracă „de pe net“ comandă de până la şase ori pe lună

Românii care se îmbracă „de pe net“ comandă de până la şase ori pe lună

Cumpărăturile online sunt tot mai populare în România.

Un studiu despre cumpărăturile online arată că 93% din cumpărătorii online achiziţionează diverse articole vestimentare cel puţin o dată pe lună.

Ştiri pe aceeaşi temă

Segmentul de fashion online înregistrează una dintre cele mai rapide creşteri din comerţul online local, cu aproximativ 50% în fiecare an. Este o categorie care încă nu şi-a atins potenţialul maxim, susţine Raluca Radu, Country Manager Answear România, în completarea studiului prezentat de compania pe care o reprezintă.

Pantofii sport sau eleganţi sunt articolele vestimentare preferate de 71% din cumpărători, în timp ce 49% din aceştia optează în primul rând pentru rochii sau genţi şi rucsacuri. Sumele cheltuite de români pe site-urile de modă variază între 101 lei pentru o pereche de pantaloni şi 257 lei pentru o pereche de pantofi. În medie, o rochie comandată online ajunge să coste cel mult 215 lei, iar o geantă cel puţin 124 lei.

Principala sursă de informare a cumpărătorilor din mediul online este tot spaţiul virtual. Astfel, 68% folosesc motoare de căutare, în timp ce 54% merg pe recomandările primite din partea prietenilor şi a cunoştinţelor. Aproape tot la fel de mulţi, respectiv 51% din cumpărători, se informează din social media, adică Facebook. Între bărbaţi şi femei, informarea de la TV are o pondere de 24%, respectiv 11%.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: