Digital Nation începe înscrierile pentru cel mai mare curs de predare online din România

Digital Nation începe înscrierile pentru cel mai mare curs de predare online din România

În contextul suspendării cursurilor din unităţile de învăţământ şi continuării parcursului educaţional în regim online, Digital Nation a lansat programul naţional “Profesor în Online”.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Profesor în Online” este un curs de educaţie digitală accelerată, care are loc în mediul online şi care este bazat pe o metodologie de predare şi formare recunoscută la nivel european. Prin intermediul acesteia, profesorii navighează principalele provocări în predarea online şi învaţă rapid cum să organizeze şi să gestioneze o teleconferinţă, să îşi digitalizeze materialele de predare, să genereze teme, să dea teste şi să pună note în catalogul virtual, dar şi să se familiarizeze cu conduita de online, într-un simulator de clasă digitală. Peste 8500 de profesori au participat cu succes la o sesiune pilot a cursului, în perioada 7-13 aprilie.

Acesta pregăteşte cadrele didactice pentru a preda cu succes în mediul virtual şi îi sprijină în dezvoltarea de abilităţi şi competenţe digitale recunoscute la nivel european, printr-un curs intensiv de 7 zile, oferit în mod gratuit.

„Profesor în Online” reprezintă cel mai mare program de dezvoltare de competenţe digitale ale profesorilor din România, la care sunt aşteptaţi să participe peste 35.000 de profesori. Înscrierile pentru următorul curs sunt deschise până pe 8 mai, pe site-ul digitalnation.ro.

„În urma rezultatelor obţinute până acum, o creştere a competenţelor digitale de 67% conform testelor noastre şi de 88% conform aprecierilor cursanţilor noştri, suntem încrezători că acest program va determina parcursul digital viitor al educaţiei în România” declară Armina Sîrbu, arhitect de învăţare digitală la Digital Nation.  

Programul vine în întâmpinarea nevoii de pregătire a cadrelor didactice cu competenţe de predare online şi a eforturilor autorităţilor de elaborare a unei metodologii de continuare a cursurilor în mediul virtual, în contextul în care nivelurile competenţelor digitale de bază şi avansate ale românilor sunt cele mai scăzute în rândul statelor membre ale UE, potrivit Indicatorului European DESI 2019. „Dacă acum o lună pentru un profesor a şti să lucreze online cu elevii săi era ‹un lux›, acum este o ‹necesitate›” este de părere Magdalena Maria Georgescu, profesor la Şcoala Gimnazială ”Sf. Vineri” din Ploieşti. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările