Un timişorean care s-a dus să ridice trei telefoane Apple iPhone 6 a plecat bătut-măr de la magazin

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Bărbatul agresat într-un magazin Telekom a fost dus la spital cu salvarea FOTO tion.ro
Bărbatul agresat într-un magazin Telekom a fost dus la spital cu salvarea FOTO tion.ro

Un bărbat de 31 de ani din Timiş a fost agresat fizic într-un magazin partener al Telekom din oraşul de pe Bega. Tânărul a mers la companie să ridice trei telefoane pe care le-a comandat şi a fost bătut de angajaţii magazinului, fiind nevoie să fie luat cu ambulanţa.

Dragoş Nica, un tânăr de 31 de ani din localitatea timişeană Dudeştii Noi, a fost bătut crunt chiar într-un magazin partener al Telekom din Timişoara după o neînţelegere cu angajaţii companiei. Potrivit tion.ro, tânărul încheiase cu compania de telefonie mobilă un contract care prevedea un abonamant de 500 de lei lunar şi posibilitatea ca Dragoş Nica să beneficieze de trei telefoane mobile iPhone 6.

Potrivit sursei citate, în momentul în care s-a dus la magazin să îşi ridice telefoanele, bărbatul a fost întâmpinat de directorul de vânzări, care i-a spus că agentul de vânzări a vândut telefoanele. Bărbatul susţine că directorul l-a condus la agent unde a avut loc o discuţie în urma căruia agentul a început să îl lovească, iar când a căzut la pământ, directorul l-a lovit cu picioarele.

Tânărul a mai povestit că în urma loviturilor a rămas câteva momente inconştient, dar când şi-a revenit a reuşit să se refugieze în biroul unei firme vecine de unde a sunat la 112 şi a fost preluat de o ambulanţă. La faţa locului au mers şi poliţiştii Secţiei 5, care i-au dus pe cei doi angajaţi la secţie, unde au fost audiaţi şi ar fi declarat că doar agentul l-a lovit pe tânăr, speriat fiind când bărbatul s-a ridicat brusc de pe scaun.

Bărbatul agresat are nevoie de 10 zile de îngrijiri medicale. Avocatul victimei a declarat pentru tion.ro că va depune plângere penală împotriva agresorului pentru loviri şi alte violenţe.  

Ce spun oficialii Telekom

Reprezentanţii Telekom au emis un comunicat de presă în care îşi exprimă punctul de vedere referitor la incidentul de la Timişoara. “Regretam acest incident si faptul ca numele companiei noastre este mentionat in acest context. Precizam faptul ca incidentul nu s-a petrecut intr-un sediu al companiei, ci in sediul din Timisoara al unuia dintre partenerii operatorului, care nu face parte din grupul Telekom.

Niciun angajat al grupului de companii mentionat nu a fost implicat in incident, ci un agent de vanzari al partenerului respectiv. De asemenea, dorim sa subliniem faptul ca nu agentul de vanzari ci clientul a fost cel care a initiat comportamentul violent si niciun alt angajat al partenerului nu a mai fost implicat. Clientul a sunat la 112 si a fost transportat la spital de o ambulanta, in stare de constienta.

Dorim sa reafirmam preocuparea si angajamentul companiei de a promova un comportament etic al angajatilor si partenerilor sai, bazat pe respect, corectitudine, integritate si respectarea cu consecventa a legilor si reglementarilor care ne guverneaza activitatea. Astfel, nerespectarea regulilor de conduita nu este tolerata in cadrul companiei noastre si a partenerilor nostri si va asiguram ca s-au luat deja masuri ca urmare a acestei regretabile situatii”, se arată în comunicatul transmis de reprezentanţii grupului Telekom România. 

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite