Primăria angajează un inspector de specialitate pentru activități edilitare. Vezi care sunt condițiile de participare la concurs!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primăria organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de inspector de specialitate pe perioadă determinată la Serviciul de activităţi edilitare, salubrizare şi protecţia mediului, din cadrul Serviciului public Administraţia domeniului public.

Iată care sunt condiţiile de participare la concursul de angajare:

- studii superioare economice cu licenţă

- experienţă minim 6 ani


Concursul va avea loc în data de 29 noiembrie, cu începere de la ora 10.00, la sediul Primăriei. Dosarele pentru înscriere se pot depune până la data de 31 octombrie, la ora 12.00, la camera 87 şi vor conţine:

- cerere

- copia actului de identitate

- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări

- copia carnetului de muncă sau după caz adeverinţă care să ateste vechimea în muncă

- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare

- curriculum vitae

- cazier judiciar

- copie xerox după livretul militar (dacă este cazul)

- alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului


Alte informaţii se obţin de la Direcţia comunicare, proiecte cu finanţare internaţională şi resurse umane, situată la camera 39 a Primăriei sau la numărul de telefon 0365-801866, între orele 8.00-14.00.

Târgu-Mureş

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite