FOTO Hârtie igienică la rang de artă, la Crizantema de Aur 2013
0
Decorul de poveste, cu care am fost obişnuiţi an de an, la Crizantema de Aur, şi-a pierdut din strălucire. Bogatele ornamente din flori au fost înlocuite cu târne pline cu mere, cartoane şi hârtie igienică pe post de huse pentru scaune. Dacă nu am fi întâlnit artişti de renume, am fi putut cu uşurinţă crede că am nimerit la festivalul merelor sau la o întâlnire de promovare a materialelor reciclabile.
Rezultatul colaborării dintre Primăria Târgovişte şi Consiliul Judeţean, 2013
Proasta inspiraţie, pe care au avut organizatorii, de a îmbrăca scaunele din sala Casei Sindicatelor se poate vedea în Fotogalerie. Spectatorii ar fi trebuit să stea nemişcaţi şi să nu aplaude prestaţiile concurenţilor pentru a nu rupe “husele” pe care s-au aşezat.
Mere, cartoane şi hârtie igienică, de 80.000 de lei
Prezentatorii evenimentului au anunţat că “vinovaţii” pentru decorul ales sunt Mihai Constantin Ranin, reapărut pe scena teatrului târgoviştean după o absenţă îndelungată, o firmă de aranjamente florale şi una de producere a cartonului.
Chiar şi-aşa, artişti precum Felicia Filip, Vlad Miriţă, Gheorghe Turda sau Carmen Tănase au apreciat că renumitul festival de romanţe “Crizantema de Aur” a ajuns la cea de-a 46-a ediţie.
“Mă bucur că şi anul acesta festivalul există Crizantema de Aur, cu toate dificultăţile existente”, s spus Adrian Pădurar.
“Este o mândrie pentru toată România, pentru că toată România se bucură de acest festival, cel mai longeviv, cel mai reprezentativ, care înseamnă frumuseţea sufletului românesc”, spus Felicia Filip, preşedinte juriu.
Gala Laureaţilor Crizantema de Aur 2013 va avea loc duminică. Până atunci însă, organizatorii vor trebui să înlocuiască husele din hârtie igienică pe care spectatorii, nu din rea voinţă, le-au rupt.
Fotografii de la precedentele ediţii ale Crizantemei de Aur
Mai jos, cheltuielile cu această ediţie
Chirie sală 10.000
Decor (scenă, hol, exterior, flori) 80.000 lei
Curăţenie 7.000
Sonorizare + Lumini 45.000
Cheltuieli artistice
Regie + Scenografie 50.000
Orchestră 60.000
Prezentatori 20.000
Artişti 70.000
Cheltuieli organizatorice:
Cazare + Masă 70.000
Premii 13.000
Onorariu Juriu 17.000
Coafura + Machiaj 3.000
Generator 4.500
Salvare 5.000
Transport 19.000
Colaboratori 20.000
Cheltuieli promovare
Tipărituri 20.000
Pr + Televiziune 35.000
Trofee + Diplome 20.000
UCMR – ADA 5.000
Neprevăzute 15.000
TOTAL 591.500
SURSE Finanţare
Consiliul Local 500.000 lei
Consiliul Judeţean 50.000 lei
Surse atrase:
Sponsorizări 15.000
Bilete 30.000
TOTAL 600.000


















