Campanie Arctic, pe 15 mai, Ziua Internaţională a Familiei: "Ştim familiile de români din interior"

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Campania „Ştim familiile de români din interior” reaminteşte faptul că fericirea nu ţine de tipare, de anumite secrete sau reguli, de portrete ideale, ci de unicitatea membrilor familei FOTO Arctic
Campania „Ştim familiile de români din interior” reaminteşte faptul că fericirea nu ţine de tipare, de anumite secrete sau reguli, de portrete ideale, ci de unicitatea membrilor familei FOTO Arctic

În acest weekend, pe 15 mai, familiile de români sărbătoresc Ziua Internaţională a Familiei, o zi care recunoaşte importanţa familiei şi a momentelor petrecute cu cei dragi. Arctic, cel mai iubit brand românesc de electrocasnice, consideră familia drept una dintre cele mai importante valori ale fiecăruia dintre noi.

Anul acesta, Arctic reaminteşte această idee printr-o nouă campanie de comunicare „Ştim familiile de români din interior”, o campanie care vorbeşte despre emoţia momentelor petrecute în familie şi despre cum poţi transforma rutina de acasă în amintiri de suflet.

Anul trecut, Arctic a discutat cu peste 1000 de români pentru a înţelege mai bine ce îi face unici şi cum îşi definesc aceştia cu adevărat fericirea de acasă, atunci când îşi petrec timpul cu familiile lor. 

arctic

Noua campanie Arctic îi aduce în prim-plan pe eroii fiecărei familii, care reuşesc de fiecare dată să transforme un simplu moment într-unul … ca acasă, acela care ajunge să ne definească şi să ne ofere repere pe tot parcursul vieţii. 

"Campania „Ştim familiile de români din interior” reaminteşte faptul că fericirea nu ţine de tipare, de anumite secrete sau reguli, de portrete ideale, ci de unicitatea membrilor familei şi a momentelor pe care le trăiesc împreună, acasă. Familia este în continuă schimbare şi astăzi fiecare membru se implică şi are un rol în ceea ce defineşte viaţa de acasă. Bucătăria este locul în care se adună tot mai des, iar treburile casnice sunt realizate împreună şi de aceea devin mai puţin funcţionale şi mai mult emoţionale, apropiindu-i tot mai mult pe membrii familiei. Timpul petrecut acasă a devenit aspiraţional. Este despre a face totul împreună, despre implicare şi despre crearea unor amintiri frumoase", se arată într-un comunicat al Arctic.

Arctic este brandul aflat cel mai aproape de familiile din România, brandul care cunoaşte obiceiurile şi tradiţiile fiecărei familii, chiar din interior, majoritatea familiilor din România folosind electrocasnice Arctic*.

Arctic este şi unul dintre cele mai longegive branduri româneşti, fiind alături de familiile din România de peste 45 de ani şi totodată, brandul de electrocasnice de care consumatorii români se simt cel mai ataşaţi.

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite