Slobozia: Tu cui dai accept pe Hi5, Facebook, My Space, Twitter?

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Inspectoratul General al Poliţiei Române, prin Institutul de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii, a lansat astăzi campania de prevenire a pornografiei infantile pe Internet: „TU CUI DAI ACCEPT?”. Iar asta întrucât Uniunea Europeană sărbătoreşte pe 8 februarie Safernet Day (Ziua Siguranţei pe Internet).

Campania „TU CUI DAI ACCEPT?” se va desfăşura în perioada februarie-iunie 2011. În cadrul acesteia, vor fi difuzate spoturi TV şi radio, iar pentru transmiterea directă a mesajului campaniei vor avea loc întâlniri ale poliţiştilor cu elevii. Poliţiştii de prevenire vor ajunge în mai multe şcoli din întreaga ţară, unde se vor întâlni cu elevii claselor V-VIII. Astfel, în peste 600 de clase de elevi din ciclul gimnazial se vor organiza concursuri despre utilizarea corectă a Internetului.

„În mod evident, Internetul a devenit un mediu aproape familiar pentru majoritatea celor tineri. Prin această campanie, nu dorim să descurajăm utilizarea Internetului de către copii, ci să-i învăţăm că e nevoie de respectarea câtorva reguli minime de autoprotecţie”, susţin iniţiatorii campaniei.

Purtătorul de mesaj al campaniei „TU CUI DAI ACCEPT?” a fost ales Florin Grozea, membru al trupei HI-Q, acesta apărând şi în spotul campaniei. Florin va participa, alături de poliţiştii de prevenire, şi la câteva acţiuni desfăşurate în şcoli. Campania face parte dintr-un proiect iniţiat în urmă cu doi ani de către Poliţia Română, în parteneriat cu Poliţia Norvegiană.

Scopul campaniei este creşterea gradului de informare a unor grupuri ţintă (copii, părinţi, profesori) cu privire la riscurile ce pot apărea pe Internet şi la modalităţile de prevenire a acestora.

Slobozia

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite