Patronii unei cofetării din Reşiţa au învăţat să fie pe gustul clientului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reţetele de prăjituri tradiţionale au stat la baza succesului unor reşiţeni în domeniul afacerilor. La începutul anului 2007, în Reşiţa apărea prima gelaterie. Azi, afacerea a luat amploare şi a cucerit întregul judeţ.

Figurinele din marţipan şi torturile pentru diferite evenimente sunt cheia succesului pentru managerii unei cofetării din Reşiţa care a câştigat teren într-un timp foarte scurt. Cofetăria „WOW“ are în momentul de faţă trei puncte de lucru, două la Reşiţa şi unul la Caransebeş. De asemenea, cărăşenii au parte de produsele laboratorului şi prin intermediul unor supermarketuri din judeţ. Roxana Nyegre, managerul cofetăriei, spune că succesul afacerii a fost acela că tot timpul părerea clientului a fost pe primul plan, iar produsele lor au inclus cu stricteţe ingrediente sănătoase. „Totul a început în 2007, cu o gelaterie din cartierul Govândari. Reţeta de îngheţată folosită în gelaterie este a familiei, cu o vechime de 25 de ani. După aproape şapte luni am început să gândim o altă strategie şi am introdus şi prăjituri“, a spus Roxana Nyegre.

Merg pe mâna clientului
După ce au studiat succesul gelateriei, reprezentanţii companiei au decis să se extindă. Pentru că au dorit să se axeze mai mult pe prăjituri, patronii au luat decizia de a investi în utilaje de ultimă oră pentru a putea onora comenzile. Unul dintre plusurile companiei este aceel că părerea clientului contează sută la sută. „Fiecare comandă este discutată în detaliu cu clientul nostru, iar produsul final este rezultatul unei munci în echipă. Există momente în care stăm toţi peste program pentru a termina toate detaliile“, a mai spus managerul cofetăriei. De la patru angajaţi în 2007, compania a ajuns azi la un personal de 20 de persoane cu care face faţă solicitărilor venite din tot judeţul.

Cele mai inedite torturi
Printre comenzile onorate de firma reşiţeană se numără un tort de 100 de kilograme. Cea mai mare provocare a fost când un client a venit şi a cerut simularea unui incendiu. Platforma a descris în detaliu chiar şi maşina de pompieri şi agitaţia fictivă. Pentru a se perfecţiona, reprezentanţii companiei merg anual la seminarii în ţară, dar mai les în străinătate.

Reşiţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite