Liceenii de la Colegiul Economic “Partenie Cosma” sfidează criza economică

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Patiseria Bonny a epuizat prăjiturile într-o jumătate de oră
Patiseria Bonny a epuizat prăjiturile într-o jumătate de oră

Elevii de la "Partenie Cosma" au găsit soluția ieșirii din recesiune. Au organizat un târg al firmelor virtuale și i-au ademenit pe clienți cu tot felul de bunătăți.

Festivalul Național al Șanselor Tale a mai programat astăzi o acțiune. La Colegiul Economic "Partenie Cosma" s-au lansat firmele de exercițiu înființate sau preluate de către elevii claselor a XI-a. "Activitatea elevilor noștri este evidențiată prin locul II național într-un top al firmelor de exrcițiu. Din totalul de 47 înființate în Oradea, 21 au fost înregistrate la Colegiul Economic", a spus Simona Man, professor coordinator al proiectului.

Elevii economiști sfidează criza economică

În sala festivă a colegiului au fost instalate zeci de standuri ale societăților comerciale virtuale. De la societăți cu obiect de activitate cofetărie și patiserie până la cele care promovează industria automobilistică, serviciile sau turismul, fiecare și-a găsit locul în cadrul lansării. "Ne promovăm societatea prin intermediul broșurilor. Am expus produsele de patisserie pe care le comercializăm. Avem prețuri mici, felia de tort este la 3,50 lei. Aproape toate produsele au trecut imediat ce le-am expus. Soluția propusă de noi este prețul accesibil", ne-a spus Camelia Sălăjan, agent marketing la societatea Bonny. Câteva standuri mai încolo, agenții mișună pentru a atrage clienții la un drivetest. "Firma se ocupă cu comerțul de mașini. Clienții vor modele noi și mașini performante", ne-a spus Alexandra Cliveti. Modelul pe care l-a propus societatea adduce în prim plan un automobile hybrid. "Protejăm mediul înconjurător pentru că autoturismul pe care îl prezentăm noi funcționează pe acumulatori până la 60 kilomteri pe oră. Prețul lui pornește de 17.000 euro", a spus Alina Lobon.

Românii vor prețuri mici și calitate superioară

Unul dintre standurile care promova un studio de fotografie a adus ceva inedit, în spiritual Crăciunului. "Renul este o noutate. Clientii se așeasă în spatele lui, iar noi îi fotografiem în forma simpaticului animal. Suntem noi pe piață și de aceea venim cu tot felul de oferte. Contează calitatea, însă românii vor imposibilul: prețuri scăyute și calitate superioară", a spus Denisa Dogar. Reprezentanții societății vor promova serviciile cât mai bine pentru a-și atrage clineții. "Prețuri mici și calitate superioară e aproape imposibil. Noi vom face accesibil acest lucru", ne-a declarat Loredana Corde.

Oradea

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite