Clienții E.ON Gaz își pot rezolva problemele cu furnizorul prin poștă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Andras Fazakas este revoltat de lipsa de respect faţă de clienţi
Andras Fazakas este revoltat de lipsa de respect faţă de clienţi

Bihorenii care au primit înștiințări de la E.ON Gaz, prin care li se aduce la cunoștință că li se va sista furnizarea gazului, dacă nu semnează noul contract, au fost informați, prin Adevărul de Seară Oradea, că nu este nevoie să se deplaseze la Zalău, pentru a se asigura că nu-și vor petrece Revelionul în frig.

Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei a stabilit, prin Ordinul nr. 77 din 10 septembrie 2009, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 632 din 24 septembrie 2009, noul conţinut al contractului cadru de furnizare în baza căruia se desfăşoară activitatea de furnizare reglementată a gazelor naturale către consumatorii casnici. În consecinţă, semnarea contractelor reprezintă o obligaţie atât pentru furnizorii de gaze naturale, cât şi pentru consumatori în scopul alinierii la cerinţele legislative în vigoare.

Mai mulți clienți ai E-ON Gaz riscă să rămână fără căldură, deși au facturile plătite

Copie transmisă prin poștă

 „În acest sens, contractul de furnizare a gazelor naturale a fost transmis clienţilor E.ON Gaz România prin poştă, în două exemplare, împreună cu factura aferentă consumului lunilor septembrie/octombrie ale anului 2009, cu rugămintea ca aceştia să returneze un exemplar semnat al noului contract prin poştă, pe adresa Centrului de Relaţii Clienţi de care aparţin, în termen de 15 zile de la primirea lui, împreună cu o copie a actului de identitate al titularului de contract", ne-a transmis Florentina Maghiar, responsabil comunicare E.ON Gaz.

 Notificări

„O parte dintre consumatori nu şi-au reînnoit contractul de furnizare nici până în prezent şi au fost notificaţi de către compania noastră că în cazul în care nu returnează în termen de 30 de zile de la data notificării noul contract semnat, se află în situaţia de a le fi sistată furnizarea gazelor naturale, neexistând altfel cadrul legal pentru prestarea acestui serviciu", ne-a informat Maghiar. „Sistarea serviciilor nu este în interesul companiei noastre şi în acest sens adresăm consumatorilor rugamintea să trimită prin intermediul serviciilor poştale un exemplar de contract semnat împreună cu o copie a actului de identitate al titularului de contract pe adresa Centrului de Relaţii Clienţi de care aparţin. În cazul în care există unii clienţii care din diverse motive nu mai deţin noul contract de furnizare a gazelor naturale, aceştia sunt rugaţi să trimită prin intermediul Poştei Române o copie a actului de identitate al titularului de contract pe adresa Centrului de Relaţii cu Clienţii din Zalău str. Corneliu Coposu nr.103, în baza căruia vor primi, două exemplare ale contractului de furnizare. Clienţii sunt rugaţi să semneze un exemplar şi să îl trimită, tot prin intermediul serviciilor poştale, la Centrul de Relaţii cu Clienţii din Zalău, nemaifiind necesară deplasarea la sediile companiei noastre.", a transmis E.ON Gaz.

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite