Ce-i nemulţumeşte pe ieşeni: televiziunea prin cablu, telefonia mobilă şi băncile

0
Publicat:
Ultima actualizare:

49 de persoane au trecut în ultima săptămână pragul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor nemulţumiţi de serviciile furnizate de companiile cu care aceştia au încheiat contracte.

Furnizorii de servicii de televiziune prin cablu, cei de telefonie mobilă, contractele bancare şi modul de acordare al garanţiei la produsele electronice şi electrocasnice se regăsesc cel mai des printre reclamaţiile primite în perioada 5 - 9 noiembrie la sediul CJPC Iaşi.

De asemenea, de la începutul lunii comisarii pentru protecţia consumatorului au aplicat 27 de sancţiuni contravenţionale comercianţilor de alimente din carne. Valoarea totală a acestora este de 10.500 de lei. "Deficienţele constatate se referă la următoarele aspecte: etichete care conţin informaţii scrise cu caractere mici, ilizibile, produse aflate la comercializare fără eticheta cu elementele de identificare şi caracterizare, produse la care nu este menţionat pe etichetă tratamentul termic complet, produse din import a căror etichetă nu este tradusă în limba română, nespecificarea pe etichetă a tipului de membrană utilizat sau  neafişarea preţului pe unitatea de masură pentru produsele comercializate", susţine Marian Grigoraş, comisarul şef al CJPC Iaşi.

Tot de la începutul lunii comisarii au amendat şi 16 magazine alimentare cu 13.500 de lei pentru produse cu termenul de valabilitate depăşit, produse fără elemente de caracterizare şi pentru neafişarea preţului.

CITEŞTE ŞI:

Cumpărăturile online, amendate de inspectorii OPC

Rămâi pe iasi.adevarul.ro pentru a afla noutăţi din judeţ!

Iaşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite