A fost declarat „Elevul anului“ la Iaşi şi vrea să studieze la Cambridge. Tânărul este pasionat de Astrofizică

Elev al Colegiului Naţional în clasa a XII-a, Andrei Sandu a primit distincţia de „Elevul anului“ la Gala Excelenţei în Educaţie.

Cel mai important premiu al Galei Excelenţei în Educaţie 2018 a fost luat de Andrei Sandu, elev în clasa a XII-a la Colegiul Naţional.

„Titlul de «Elevul anului» reprezintă rezultatul muncii mele pentru toţi anii de studiu. Sunt onorat pentru această distincţie şi mă bucur că îmi fac familia mândră, dar şi colegiul unde am învăţat“, a declarat tânărul. Andrei a subliniat din nou ideea că pe viitor vrea să studieze în străinătate Ştiinţele Naturii, anunţând că intenţionează să urmeze cursurile Universităţii Cambridge.

Tânărul, aflat în an terminal la Colegiul Naţional, a obţinut în acest an mai multe medalii la olimpiadele internaţionale. Astfel, Andrei Sandu a obţinut medalia de aur la Olimpiada Internaţională de Geografie din Canadaşi medalia de argint la Olimpiada Internaţională de Astronomie şi Astrofizică din China. Anul trecut, când a participat pentru prima dată la o olimpiadă internaţională, a reuşit să obţină medalia de aur la Olimpiada Internaţională de Ştiinţele Pământului.

De-a lungul timpului, tânărul a luat parte la Olimpiada de Ştiinţe pentru Juniori, unde s-a pregătit mai intens la Fizică, Chimie şi Biologie, iar apoi, când a participat la naţionala de Ştiinţele Pământului a trebuit să aprofundeze şi Geografia. În timpul liber, îi place să se joace pe calculator şi să urmărească postările celor de la NASA.

Iaşi