Sunteţi nemulţumiţi de serviciile firmelor de asigurări? Aflaţi cum le puteţi reclama cel mai uşor
0
Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a creat telverde - Dialog CSA, o linie telefonică la care gălăţenii nemulţumiţi de serviciile firmelor de asigurări pot transmite sesizări. Apelul este gratuit!
Prin intermediul acestui serviciu, asiguraţii vor beneficia de asistenţă de specialitate în vederea formulării unei petiţii pentru soluţionarea pe cale amiabilă a oricăror probleme intervenite în relaţia cu societăţile de asigurare.
„Astfel, asiguraţii vor fi îndrumaţi asupra modalităţii de formulare a unei petiţii şi a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie să le conţină, astfel încât identificarea cazului prezentat să se realizeze într-o manieră mai facilă, ceea ce va conduce la o soluţionare într-un timp mai redus a dificultăţilor întâmpinate", informează conducerea CSA.
Referitor la modalitatea de soluţionare a petiţiilor adresate CSA, petiţionarul va primi un răspuns în scris, în temenul prevăzut de legislaţia în vigoare.
Informaţiile privind deschiderea dosarelor de daună, precum şi stadiul de instrumentare a acestora pot fi obţinute de la serviciile similare tip telverde puse la dispoziţie de către societăţile de asigurare.
Dialog CSA permite utilizatorilor să acceseze gratuit numărul unic
0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat în reţelele de telefonie fixă sau mobilă.
Noul serviciu telefonic funcţionează în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 9.00 - 16.30, iar vineri între orele 9.00 - 14.00.