Avizierul clasic al Primăriei Focşani, înlocuit cu unul electronic. Ce informaţii găsesc oamenii în noua aplicaţie
0
Pe lângă informaţiile şi anunţurile care trebuie afişate la sediul instituţiei, aplicaţia aduce şi alte noutăţi pentru cei care o folosesc.
De săptămâna trecută, avizierul clasic din holul Primăriei Municipiului Focşani a fost înlocuit cu o platformă modernă care în plus oferă şi o serie de informaţii legate de serviciile oferite de instituţie.
Astfel, a fost instalat un sistem format dintr-un display cu touchscreen şi aplicaţia de avizier electronic. Acesta poate fi accesat offline de toţi doritorii.
Aplicaţia conţine 4 secţiuni principale:
1. Prima pagina/ pagina principala – aici sunt afişate informaţii generale.
2. Avizier – conţine informaţiile şi anunţurile care trebuie afişate la sediul instituţiei.
3. Documente utile – conţine lista actelor necesare obţinerii diverselor documente emise de Primăria Municipiului Focşani (ex. certificate fiscale, înscrieri/ radieri auto, documentaţii de urbanism, documentaţii de autorizări etc.).
4. Servicii electronice – este secţiunea prin care cetăţenii pot verifica stadiul unui document depus sau pot vedea Certificatele de urbanism şi Autorizaţiile de construire emise de Primăria Municipiului Focşani.