Dezbatere despre viitorul şcolii româneşti, cu 400 de participanţi, organizată de Liceul Pedagogic
0
Liceul Pedagogic „Spiru Haret“ din Buzău a găzduit sâmbătă o dezbatere între elevi şi profesori, despre realităţile din şcoala româneasca şi avansarea unor posibile măsuri de îmbunătăţire a procesului educaţional. Un număr de 300 de elevi si 94 de cadre didactice din Buzău şi din alte judeţe ale României Simpozionul Regional „Şcoala – furnizor de calitate în educaţie“, ediţia a VII–a.
Liceul Pedagogic „Spiru Haret“ din Buzău a organizat sâmbătă Simpozionul Regional „Şcoala – furnizor de calitate în educaţie“, ediţia a VII-a, în colaborare cu Inspectoratul Şcolar Buzău. Coordonator principal al evenimentului a fost Serenella Dinu, profesor al liceului buzoian şi inspector de specialitate fizică, chimie şi biologie la IŞJ Buzău.
La eveniment s-au înscris 300 de elevi şi 94 de cadre didactice din Buzău şi din alte judeţe ale României, ediţie de acum înregistrând un record în ceea ce priveşte participarea, demonstrând popularitatea de care se bucură simpozionul la nivel local şi naţional.
Rolul activităţii a fost nu numai acela de a comunica prin materialele publicate viziunile despre educaţie şi realizările în plan educational, ci mai ales de a crea un cadru de dezbatere direct între profesori, care să vizeze realităţile din şcoala românească şi avansarea unor posibile măsuri de eficientizare a procesului educaţional şi a comunicării cu elevul ca beneficiar al procesului educaţional.
La simpozion au participat atât cadre didactice din conducerea instituţiei, prof. dr. Cristina-Iuliana Iacob, prof. Cristina Maican, prof. Olguţa-Nicoleta Negoiţă, cât şi oficiali din cadrul IŞJ Buzău, inspector general – prof. Florina Stoian, inspector de specialitate geografie-istorie – prof. Mihaela Florina Alexandru, şi inspector de specialitate proiecte educaţionale şi minorităţi naţionale – prof. Anca Harabagiu.
Cu această ocazie, din partea IŞJ a fost comunicată o serie de proiecte de ultima oră, legate de realităţile educaţionale ale momentului şi modul în care aceste proiecte sunt de natură să stimuleze şi să eficientizeze actul educaţional la nivel naţional.