SCANDAL. Uzina de reparaţii a RATB susţine că tramvaiul Imperio Eco nu a fost construit în Capitală, ci a fost adus pe furiş de la Arad

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Tramvaiul eco a fost inaugurat săptămâna trecută în Capitală FOTO: Mediafax
Tramvaiul eco a fost inaugurat săptămâna trecută în Capitală FOTO: Mediafax

Tramvaiul ecologic Imperio a fost inaugurat cu fast săptămâna trecută în Bucureşti. Acesta ar fi fost primul tramvai ecologic produs la uzinele RATB din Capitală. La nici o săptămână, reprezentanţii uzinei susţin că vehiculul a fost adus noaptea de la Arad şi montat pe şine în Capitală, scrie evz.ro.

Noul tramvai Imperio Eco, inaugurat săptămâna trecută în Bucureşti, costă în jur de 1,7 milioane de euro. Acest tramvai este produs de Astra Vagoane Arad în colaborare cu RATB, în spaţiile de producţie aparţinând Uzinei de Reparaţii. Şeful de la Astra, Valer Blidar, s-a lădat că tramvaiul a fost construit în Capitală, însă şefii RATB spun că muncitorii lor nu au participat la aşa ceva. Dacă ar fi construit în Capitală, un astfel de tramvai ar costa în jur de un milion de euro.

Liderul sindical de la Uzina de Reparaţii a RATBului, Alexandru Mihalache, dar şi surse din conducerea Regiei au povestit, pentru EVZ, că tramvaiul Imperio nu a fost construit în hala de la Bucureşti, ci a fost adus noaptea de la Arad şi montat pe şine în curtea Uzinei. "Maşinile care îl transportau au fost oprite la poartă. A venit domnul Blidar şi a început să ameninţe că va lua Uzina cu totul şi ne va da afară", a povestit Mihalache, pentru evz.ro.

Parteneriatul prevede clar ca RATB să pună la dispoziţie una dintre halele sale din complexul Uzinei de Reparaţii, iar cei de la Astra să o modernizeze complet şi să folosească între 120-150 de muncitori ai regiei, plătindu- le salariile.

"Hala a fost pusă la dispoziţie, iar multe lucrări de amenajare au fost făcute de angajaţii RATB, care au fost plătiţi din bani publici", a mai spus Mihalache. Potrivit acestuia, în tot acest timp, proiectele de construire a tramvaielor cu podea parţial coborâtă şi total coborâtă ale Uzinei merg greu pentru că nu sunt materiale.

București

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite