S-au reluat lucrările de consolidare a Podului Grant după 3 ani de pauză. Cum se va circula în zonă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

S-au reluat lucrările de consolidare a Podului Grant, după 3 ani de pauză. Termenul de finalizare este 24 de luni, iar investiția este de 65 milioane lei.

Podului Grant intră în lucrări de reabilitare
Podului Grant intră în lucrări de reabilitare

Pe perioada lucrărilor, tramvaiul 41 va circula pe pod. În ceea ce privește circulația rutieră, dacă va fi oprită sau se va circula alternativ, pe un sens, decizia va fi luată în următoarea perioadă. Dacă circulația rutieră fi oprită, lucrările se vor finaliza mai repede.

Începem lucrările de reabilitare/consolidare a Podului Grant. După cum știți, el au fost începute de fosta administrație, pe un sens, o să terminăm celălalt sens, bretelele, partea inferioară care nu a fost făcută, lucrări în valoare de 65 milioane lei. Podul a fost expertizat în anul 2017, iar concluzia a fost că starea pasajului este nesatisfăcătoare în zona centrală a lui.

Aceste este motivul pentru care și fost administrație, și noi ne-am apucat de Podul Grant.În luna martie a fost atribuit contractul de proiectare și execuție, valoarea lucrărilor este de 65 milioane lei”, a declarat primarul Nicușor Dan.

Până la 1 octombrie se va lucra exclusiv la două bretele care urcă pe pod. De la 1 octombrie se va lucra la partea principală a podului, la structura de rezistență.

„Una dintre liniile de tramvai e făcută, mai este una de făcut. Lucrările se fac dinspre Crângași spre Turda, acest sens va fi refăcut, tramvaiul va circula alternativ pe cealaltă linie. Dacă mașinile vor circula alternativ pe pod sau se va închide traficul, se discută în Comisia de Circulație. CFR ne-a spus să nu lucrăm la tronsonul principal al podului până la 1 octombrie, că e trafic mare către mare”, a explicat edilul.

Lucrările de consolidare a Podului Grant au fost început în aprilie 2019 și au fost întrerupte un an mai târziu, undeva la 30%, din cauza situației financiare dezastruoase în care se afla municipalitatea, arată hotnews.ro. Atunci erau executate de Compania Municipală Poduri și Pasaje, iar după ce aceasta a fost trasă pe linie moartă, a fost făcută o licitație pentru desemnarea unui nou constructor.

„Cele care sunt în categoria urgență sunt Podul Băneasa, Pasajul Obor și Pasajul Lujerului. La acestea va trebui să intervenim în perioada următoare. Lucrările pentru cele două pasaje sunt estimate la 50 milioane lei fiecare, pentru Podul Băneasa undeva la 20 milioane lei”, a explicat primarul general.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite