Petrecere nonconformistă. Te îmbraci în lenjerie intimă şi Desigual te îmbracă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mâine, 2 iunie, sari din pat cu noaptea-n cap direct la magazinul Desigual din Băneasa Shopping City, unde ai o oră întreagă la dispoziţie să-ţi alegi hainele pe care vrei să le porţi în acea zi.

La ora 8.00, Desigual îi premiază cu haine gratis pe primii 100 de temerari care vin la magazin îmbrăcaţi doar în lenjerie intimă. În acest fel, Desigual demarează mult aşteptatul sezon de reduceri estivale.
 
Evenimente similare au fost organizate cu succes fulminant în anii anteriori în oraşe renumite pentru spiritul lor trendy precum Madrid, Barcelona, Londra, New York, Berlin, Lisabona, accentuând astfel reputaţia de originalitate şi îndrăzneală a retailerului spaniol.


Încă de la înfiiţarea sa în 1984, Desigual a fost prezentată de fondatorul său, Thomas Mayer drept o marcă atipică atunci când prima sa colecţie a fost inaugurată prin sloganul “No es lo mismo” (Nu este la fel).

Thomas Meyer şi-a început afacerea confecţionând tricouri atipice în Ibiza, iar ulterior a realizat jachete din foşti jeansi şi diverse combinaţii care au frapat. Modelele sale au cunoscut rapid un succes nebun, iar cifra de afaceri a crescut în ultimii ani cu 40% anual datorită design-urilor inspirate, întotdeauna unice prin colorit şi îndrăzneala combinaţiilor şi a brandului foarte îndrăgit, a cărui comunitate de fani loiali este tot mai numeroasă.

Astăzi Desigual este asociat cu Barcelona, unde se desfăşoară cea mai mare parte a activităţilor sale şi unde se află şi cele mai mari şi mai interesante magazine. Colecţiile Desigual – pentru femei, copii şi bărbaţi – sunt în ton cu cele mai actuale tendinţe în ceea ce priveşte calitatea vieţii, timpul liber şi preferinţa pentru ecologie, iar vocea brandului este una pozitivă, optimistă şi entuziastă. Fiecare piesă vestimentară este compusă din materiale de culori şi design diferit care se unesc într-un ansamblu armonis prin nonconformism şi spontaneitate.

În anii din urmă, Desigual a primit numeroase distincţii internaţionale care i-au consolidat reputaţia de brand care oferă, mai presus de modă, emoţie, inspiraţie şi idei pline de forţă.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite