FOTOGALERIE Bijuterii pe patru roţi vândute cu doar câteva mii de euro. Află unde se ascund aceste maşini de colecţie în România!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Atrag atenţia, oferă acel strop de elganţă şi, conducându-le, te simţi unic. Maşinile de epocă sunt adevărate bijuterii, care par foarte de scumpe, dar care se vând la preţuri de necrezut.   

Printre zecile de mii de autoturisme scoase la vânzare pe site-urile auto din România se strecoară şi aceste bijuterii pe patru roţi. Preţurile maşinilor de colecţie variază în funcţie de starea tehnică în care se află, anul construcţiei şi marcă.

Ford (1928) - 17.500 de euro

CLICK pe fotogalerie pentru mai multe imagini cu bijuteriile pe patru roţi vândute în România!

Pe portaluri auto există autoturisme care datează încă din anii '40, dar care par adevărate ruine. Aceste „rable‟ sunt nişte diamante neşlefuite. Se vând cu câteva mii de euro, preţ care ar putea creşte enorm, chiar până la zeci de mii de euro.

Sunt ruginite, pline de praf, cu tapiţeriile rupte. Par odioase. Însă, dacă aceste maşini ar fi recondiţionate, s-ar transforma în bijuterii pe patru roţi.

Oldsmobile Toronado (1973) - 28.000 de euro

CLICK pe fotogalerie pentru mai multe imagini cu maşinile de colecţie disponibile pe site-urile auto româneşti!

În această situaţie se află un model Mercedes Benz 190, fabricat în anul 1958, care se vinde pe unul dintre site-urile auto româneşti cu doar 3.000 de euro. În schimb, pe piaţa auto din străinătate, acelaşi model costă de patru ori mai mult, însă într-o stare excelentă. Maşina dispune de un motor de 1897 de centimetri cubi pe benzină, care dezvoltă 80 de cai putere.

Acelaşi lucru putem să spunem şi despre modelul Triumph Bantam Speedster, datat în anul 1940. Autoturismul costă pe site-urile româneşti 16.800 de euro, aflându-se într-o stare excelentă, însă în alte ţări, acesta se vinde cu preţ dublu. Chiar dacă nu este o maşină puternică, care ascunde sub capotă un motor de doar 1.000 de centimetri cubi şi doar 22 de cai putere, este o adevărată piesă de colecţie.

Sunt diferenţe de preţ destul de mari, dar şi economia este extreme de diferită. În ţări precum Anglia sau Franţa aceste maşini sunt privite cu alţi ochi, ca nişte muzee pe roţi‟, a spus Cristian Berbec, un pasionat al maşinilor de colecţie.

Volkswagen Beetle (1969) - 4.000 de euro

CLICK pe fotogalerie pentru mai multe imagini cu autoturismele de epocă din România!

Ca să recondiţionezi o maşină trebui să ai sentimente de acel autoturism. Un minim de reparaţie poate să-l facă şi proprietarul acasă sau să ceară unui atelier să-i indrepte un pic table şi să scape de găurile de rugină apărute în timp pe caroseria masinii, şi asta este posibil chiar şi cu 1.000 de lei. Oricum, sfătuiesc ca oricât de uzată ar fi maşina, să se rezolve aceste mici reparaţii, cum ar fi găuri sau rugină, şi să se păstreze culoarea original a maşinii, pentru că dacă a rezistat atâta timp, asta e şi frumuseţea. Este boem şi tocmai asta o face specială, acea culoare veche, un pic tocită, dar care s-a păstrat de-a lungul atâtor ani‟, a explicat Sebastian Diamandi pentru Adevărul, unul dintre membrii United Wheelers, un atelier de restaurare maşini de epocă.

Mărci de renume mondial şi-au făcut loc pe site-urile auto din România cu astfel de autoturisme de colecţie scoase la vânzare, precum modele ale companiilor Ford, Volkwagen sau Fiat.

Sursă foto: autovit.ro, auto.ro

București

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite