Cât costă să ne lăsăm maşina în parcarea modernă din Poiana Mică. Turiştii pot face şi abonamente

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Parcarea din Poiana Mică are 434 de locuri. FOTOAndrei Paul.
Parcarea din Poiana Mică are 434 de locuri. FOTOAndrei Paul.

O oră de parcare va costa 1,5 lei la fel ca şi la Braşov. Odată ce parcarea va fi deschisă, toate locurile de pe străzile din Poiana Braşov vor fi desfiinţate pentru ca maşinile care staţionează să nu mai încurce circulaţia.

Consilierii locali au aprobat în şedinţa de ieri tariful pentru parcarea din Poiana Mică. Acesta va fi de 1,5 lei pe oră. De asemenea turiştii care vin în staţiune îşi pot face abonament cu 50 de lei pe săptămână. Parcarea din Poiana Mică a fost finalizată, iar acum Primăria angajează 18 persoane care să o opereze. După ce angajările vor fi finalizate, parcarea va fi deschisă. În acel moment toate locurile de pe străzile din Poiana Braşov vor fi desfiinţate pentru ca maşinile care staţionează să nu mai încurce circulaţia. Se va mai putea parce doar în spaţiul amenajat de Primăriei la intrarea în staţiune lângă terminalul RATBV, la noua parcare din Poiana Mică şi la hoteluri dacă acestea dispun de spaţii de parcare.

Parcare de 434 de locuri

Parcarea din Poiana Mică este amplasată vizavi de Restaurantul Căprioara, iar accesul în parcare se face pe la parter, din drumul care leagă oraşul de staţiunea Poiana Braşov. Va avea 434 de locuri.  Şoferii care au maşini pe GPL nu îşi vor putea lăsa maşina în moderna parcare. Vor fi două căi de acces, din şoseaua principală, dotate cu bariere, iar accesul se va face pe baza unui tichet.

Tot în zona intrării există şi o tabelă electronică unde vor fi afişate atât numărul de locuri libere existente, cât şi locul de parcare repartizat celui care va intra. De aici, maşinile se vor distribui către locurile de parcare urmând un circuit clar, zona de circulaţie fiind cu sens unic. Plata se poate face la automatele de plată, localizate la parter şi la subsol, dar şi în holurile de acces spre ieşire.

Această variantă clasică de parcare este avantajoasă deoarece presupune costuri mai mici faţă de o parcare automatizată, dar presupune o suprafaţă construită mai mare. Un alt avantaj îl constituie faptul că nu există rampe de acces sau de ieşire din parcare, deoarece a fost valorizată panta naturală a terenului. Astfel, accesul în parcare se va face la parter, pe latura de NE, de la cota superioară a terenului, iar ieşirea se realizează două niveluri mai jos, pe latura opusă a clădirii, direct la cota de teren de pe latura de SV, spre complexul Silver Mountain. 

Braşov



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite