Braşov: S-a ales praful de tunelul Bartolomeu-Belvedere

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Tunelul urma să fie destinat traficului rutier, dar şi reţelelor
Tunelul urma să fie destinat traficului rutier, dar şi reţelelor

Edilii au anunţat încă din 2007 iminenţa construirii unui tunel între Bartolomeu şi Drumul Poienii. Ideea a fost, însă, abandonată.

Mai citiţi şi:

Tunelul pe sub Tâmpa, moştenire din anii ’40

Criza parcărilor, „soluţionată“ cu promisiuni

Prea puţine locuri în creşele braşovene

Sediu pentru Filarmonică la „Patria“, o himeră

Telegondola rămâne un vis pentru braşoveni

Aeroportul, o marotă electorală de 18 ani

Locuinţele sociale au rămas teren viran

Campusul şcolar de la Metrom, un şantier abandonat

Urşii n-au mai aşteptat bariera cu ultrasunete

Braşovul subteran, o promisiune dată uitării

Acum trei ani, primarul George Scripcaru declara că va începe construcţia unui tunel rutier menit să descongestioneze traficul auto din oraş spre Poiana Braşov, idee vehiculată încă din anii '70. Tunelul urma să aibă cam 500 de metri lungime şi să fie construit la o adâncime de 10-12 metri. Tunelul urma să pornească din apropierea carierei din Bartolomeu, la intrarea în Braşov dinspre Sibiu, pe DN 1, şi dinspre Piteşti, pe DN 73A, şi să ajungă pe Drumul Poienii, în zona „Belvedere".

Proiect abandonat

În privinţa necesităţii tunelului, George Scripcaru declara în 2007 că, „în felul acesta, toţi cei care vor să ajungă în Poiană, venind de la Sibiu sau Piteşti, vor avea la dispoziţie o cale mult mai scurtă şi nu vor mai aglomera circulaţia prin oraş".

Purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov ne-a spus ieri că finanţarea este cauza abandonării acestei idei. „În tunelul respectiv trebuiau să fie amplasate şi mai multe reţele de utilităţi. Din cauza crizei, zona nu s-a mai dezvoltat, aşa că reţeliştii au renunţat la idee, iar costul ar fi trebuit suportat doar de bugetul local. Lucru pe care nu ni-l permitem în acest moment", a spus Sorin Toarcea.

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite