Birou special RAT pentru braşoveni. Aici oamenii pot afla cum se vor folosi biletele electronice
0
Regia Autonomă de Transport va deschide un birou de relaţii cu clienţii, care va funcţiona atât în sistem call-center, cât şi ca un clasic birou de informare şi reclamaţii, în terminalul Roman de pe Strada Poienelor.
Noul birou va asigura sprijin în ceea ce priveşte utilizarea noilor sisteme de plată a călătoriilor. Biroul de relaţii cu clienţii va răspunde tuturor întrebărilor legate de modul de funcţionarea a cartelelor electronice care vor intra în circulaţie de luna viitoare. De asemenea braşovenii pot face sugestii, dar şi reclamaţii la acest birou.
„Politica de management a R.A.T. Braşov se concentrează pe livrarea unui serviciu de transport comunitar complet, în mod responsabil, la standardele de calitate ale Uniunii Europene, având la bază atât dimensiunea economică a acestuia, cât şi pe cea socială, în condiţiile promovării unei atitudini responsabile faţă de călători şi membrii comunităţii“, a declarat directorul general RAT Braşov. Cristian Radu.