100 de apeluri zilnic la call-center-ul RAT Braşov

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Activitatea cu publicul în call-center RAT Braşov a început din data de 4 ianuarie, acesta fiidn gândit ca o nouă cale de comunicare cu publicul.

De la momentul lansării acestui call-center, aproape 100 de apeluri telefonice au fost înregistrate zilnic în call-center, iar alte aproximativ 10 de solicitări au fost depuse pe adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro.

Conducerea RAT Braşov ne-a comunicat că „cele mai multe dintre apeluri, telefonice sau scrise, s-au concretizat în solicitarea de informaţii cu privire la modul de funcţionare al noului sistem de achiziţionare şi plată a călătoriilor, la funcţionarea automatelor de vânzare a biletelor şi cardurilor de călătorie, la modificările aduse în reţeaua de transport. De asemenea, la numărul de telefon 0368.800.600, dar şi la adresa de email amintită, s-au primit şi câteva zeci de sesizări cu privire la modul de desfăşurare a activităţii de transport public de călători: nerespectarea orarelor de circulaţie, comportamentul angajaţilor R.A.T. Braşov etc.”.

Deci, ideea unui call-center se pare că a fost binevenită, fiind un mijloc de comunicare rapid şi eficient cu reprezentanţii RAT Braşov, aşa că nu ezitaţi să sunaţi la 0368/800.600, telefon cu tarif normal.

„Considerăm că noul serviciu oferit de R.A.T. Braşov îşi dovedeşte deja utilitatea, iar clienţii noştri au încredere în el, cu atât mai mult cu cât, şi pe această cale, călătorii ne oferă sugestii şi propuneri de îmbunătăţire a calităţii activităţii de transport public în municipiul Braşov”, mai precizează conducerea RAT Braşov.

Braşov

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite