Datornicii care achită integral restanţele financiare către Primăria Alba Iulia, scutiţi de majorări şi penalităţi de întârziere

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Consiliul local Alba Iulia a decis în ultima şedinţă scutirea de majorări şi penalităţi de întârziere a perscoanelor care îşi achită integral datoriile la bugetul local, inclusiv amenzi, avute la data de 31 decembrie 2012. Perioada în care se pot achita banii este 1 martie – 30 aprilie 2013.

Primăria are de recuperat de la datornici aproape 29 de milioane de lei. Un număr de 274 de firme din Alba Iulia, dar şi sute de persoane fizice, figurează că nu şi-au plătit taxele şi impozitele pentru anul trecut. 

Firmele ar trebui să plătească aproximativ 21,3 milioane de lei în contul impozitelor şi taxelor restante, cele mai mari datorii figurând de la societăţi aflate în insolvenţă sau faliment. Banii neplătiţi la timp reprezintă impozit pe clădiri, pentru maşini, taxa de publicitate, amenzi de circulaţie şi amenzi pentru parcare. 

Din totalul restanţelor de circa 28,9 milioane de lei, circa 7 milioane sunt de recuperat de la persoane fizice. 

Modalităţi de plată a taxelor şi impozitelor

Administraţia reaminteşte modalităţile de plată pentru taxele şi impozitele locale:

1. Plata electronică cu cardul prin intermediul ghişeului virtual de plăţi www.ghiseul.ro 

2. Plata electronică folosind servicii de internet banking 

3. Ordin de plată la bancă (C.U.I. 4562923)

4. Plata prin mandat poştal 

5. Plata cu cardul (POS) la sediul Direcţiei Venituri 

6. Plata în numerar la sediul Direcţiei Venituri 

Informaţiile şi obligaţiile de plată personale pot fi obţinute online, accesând portalul primăriei https://extranet.apulum.ro.  Pentru cei care doresc să folosească sistemul electronic vă oferim un set de instrucţiuni utile pentru obţinerea unui cont de utilizator al portalului. Iată mai jos paşii pe care trebuie să-i urmaţi:

- din secţiunea "Doresc cont" a portalului solicitaţi crearea unui cont 

- trimiteţi electronic solicitarea

- confirmaţi adresa de email

- vă prezentaţi la sediul Primăriei, Calea Moţilor, Nr. 5A, Biroul Informatică (camera 20), cu actul de identitate, pentru activarea contului si furnizarea parolei. În cazul persoanelor juridice, suplimentar, este necesar sa prezentaţi o copie după certificatul de înmatriculare al firmei şi o împuternicire.

Alba Iulia



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite