Ultimele "Lacrimi de iubire" au spulberat audienţa

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Telenovela românească "Lacrimi de iubire" a ajuns la final, primul dintre cele 200 de episoade ale producţiei debutând pe 19 septembrie 2005. În acest interval, telenovela s-a aflat de 149 de ori

Telenovela românească "Lacrimi de iubire" a ajuns la final, primul dintre cele 200 de episoade ale producţiei debutând pe 19 septembrie 2005.
În acest interval, telenovela s-a aflat de 149 de ori pe locul întâi în rândul femeilor cu vârste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban, ceea ce înseamnă 74,5% din întreaga difuzare. Pe lângă recordurile de audienţă, telenovela s-a mai remarcat şi prin amplele momente de sponsor integrate, precum cele pentru Head&Sholders, Wiesanna sau Kandia, precum şi pentru faptul că este prima telenovelă românească de export, fiind deja vândută unor posturi de televiziune din Cipru, Bulgaria, Croaţia şi Slovenia. Ultimul episod din "Lacrimi de iubire", difuzat de Acasă TV vineri seară, a fost lider de piaţă pe cele mai importante segmente de populaţie în ceea ce priveşte audienţele. Episodul i-a surprins pe telespectatori, pentru că finalul a fost unul atipic, aşa cum promiseseră producătorii.
Conform datelor furnizate de compania Taylor Nelson Sofres - AGB International, pe segmentul de populaţie alcătuit din femei şi bărbaţi

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite