Frunza Elenei Udrea este ineficientă. Tour-operatorii internaţionali habar n-au care e brandul de ţară al României. Cine plăteşte?
0Elena Udrea a primit confirmarea oficială, din partea unui tour-operator internaţional (TUI), că programele de promovare a turismului românesc sunt ineficiente.
Dacă până acum publicul larg doar bănuia că alocarea fondurilor de către ministerul Elenei Udrea se face discreţionar şi defectuos, declaraţiile tour-operatorului elimină orice dubiu.
TUI Austria, un segment important al concernului, a ajuns în România, dar nu pentru a atrage turişti străini, ci pentru a oferi destinaţii de vacanţă turiştilor români. TUI a încheiat un parteneriat cu firma Eurolines prin care pachetele de vacanţă ale tour-operatorului german vor fi disponibile şi în agenţiile româneşti. Prin urmare, munca MDRT, dacă într-adevăr a fost depusă, a fost inutilă, în ciuda merelor de aur câştigate şi a faptului că face parte din Consiliul Executiv al Organizaţiei Mondiale a Turismului.
Click aici pentru a citi continuarea şi spune şi tu cine ar trebui să plătescă pentru lipsa turiştilor străini