Cum au devenit doi taximetrişti spanioli milionari. Au făcut totul din faţa calculatorului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Shutterstock
FOTO Shutterstock

Doi taximetrişti din nord-estul Cataloniei au ajuns să lucreze în domeniul transportului după ce au intrat în faliment în urma unei afaceri imobiliare. Joan Bartra, 45 de ani, şi Joel Cuscó, 42 de ani, s-au gândit în 2018 că trebuie să-şi găsească o altă activitate, taximetria fiind foarte solicitantă. Astfel, ei au ajuns să analizeze produsele care se vând cel mai bine pe Amazon, în SUA şi care încă nu erau disponibile în Europa.

Cei doi taximetrişti şi-au spus că le trebuie o nouă activitate, mai aşezată. Au petrecut luni întregi cercetând pe gigantul online Amazon ce produse s-au vândut bine în SUA şi care încă nu erau disponibile în Europa. Produsul pe care l-au ales a fost o bară de protecţie din spumă folosită pentru a-i opri pe copiii de peste doi ani să cadă din pat. Au creat marca Banbaloo, au contactat un producător din China, au adaptat produsul, au făcut un site şi, în ianuarie 2019, bara de protecţie pentru copii era gata de vânzare pe Amazon. Acum, doi ani şi jumătate mai târziu, şi-au vândut creaţia către o nouă companie spaniolă care cumpără vânzători pe Amazon şi îi duce la un nivelul superior. Această companie nu a dezvăluit preţul de cumpărare, dar cei doi spun că au primit „mai mult de un milion de euro”, relatează Digi24. 

„Oamenii nu o văd ca pe o afacere serioasă, dar ea este. Când spui că ai vândut produse pe Amazon şi se pare că o faci pentru câţiva bani în plus”, spune Cuscó, care explică faptul că mai există îndoieli cu privire la acest tip de activitate.

Cu ajutorul unui program cei doi au putut afla ce produse au funcţionat bine în SUA şi care nu erau disponibile în Spania. „Am restrâns lista la 20 de opţiuni şi ne-am decis pentru bara de protecţie pentru paturi”, spune Cuscó. „Găsirea unui produs este cea mai importantă parte a proiectului”, a completat Bartra.

Când a venit timpul să găsească pe cineva care să facă bara de protecţie din spumă, cei doi şi-au îndreptat atenţia către cel mai mare retailer online din Asia. Într-un chat intern, au început să caute producători de spumă. După ce li s-a făcut o mostră,  Bartra şi Cuscó au dormit apoi o săptămână cu bara de protecţie şi au constatat că funcţionează. Au creat apoi un cont de Instagram pentru a promova produsul, dar ceea ce a fost cu adevărat esenţial a fost cumpărarea de publicitate pe Amazon pentru termenul de căutare „bară de protecţie pentru pat”. La acea vreme, singurele produse de acest gen disponibile erau din lemn şi metal. 

Banbaloo trebuia să se diversifice, iar astfel a ajuns la aproximativ 30 de produse diferite, toate pentru copii. 

Când au atins venituri lunare de 100.000 de euro, Amazon i-a contactat ca să-i întrebe dacă doresc să plătească pentru un antrenor care să îi ajute să-şi îndeplinească următoarele obiective, dar au refuzat şi au preferat să vândă apoi cu totul afacerea.

Bartra şi Cuscó vor să înceapă acum o nouă afacere pe Amazon. „Sau mai multe”, spune Cuscó. „Ştiu ce taste să apăs de data asta. Există o mulţime de nişe acolo, suficiente pentru încă 10 ani de afaceri bune.”

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite