CEC Bank renunţă la Papaya după ce agenţia a anunţat cu o zi în urmă că angajaţii vor avea liber miercuri pentru a protesta

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Agenţia de publicitate Papaya Advertising a anunţat ieri că a fost notificată de CEC Bank că a reziliat contractul după ce cu o zi în urmă agenţia posta pe Facebook că angajaţii ei vor avea liber miercuri pentru a protesta, relatează Paginademedia.ro

După ce luni Papaya Advertising a anunţat că angajaţii săi vor avea liber miercuri pentru a protesta, CEC Bank a rupt contractul cu agenţia, fără să ofere un motiv clar, după un parteneriat de zece ani.

Şeful agenţiei, Robert Tiderle, a declarat că deşi în notificarea de la CEC nu există vreun motiv, poate bănui că are legătură cu postarea de luni. „Nu am primit nicio explicaţie. Dacă ele vor întârzia să apară, vom cere respectuos să ni se spună, după zece ani de colaborare, motivele acestei rezilieri”, a precizat Tiderle, citat de Paginademedia.ro.

Acesta a mai explicat pentru acelaşi site că nu regretă perioada în care a lucrat pentru CEC, aşa cum nu regretă nici „postarea de ieri, pentru că noi credem că dreptul la liberă exprimare este mai important decât orice buget”, a declarat Tiderle.

La scurtă vreme de la notificarea din partea CEC, Papaya a făcut apel la oameni pentru a o ajuta să afle dacă a greşit profesional pentru a „nu repeta greşeala şi pentru alte bănci”. Totodată, compania mai menţionează că îşi va menţine coloana vertebrală în poziţie verticală. „Suntem liberi, şi nu doar de contract. Suntem liberi pentru că aşa am decis să fim”.

Pe lângă alte spoturi cu mesaje civice sau sociale, Papaya Advertising a lucrat şi la spoturi precum „Salvaţia Roşia Montană” sau „Trenul”, pentru Cuminţenia Pământului. Ultima reclamă a celor de la Papaya este intitulată „Domnilor, treziţi-că”, în care mesajul de la final este - „Dacă mai mulţi ar fi făcut lucrurile aşa cum trebuie, România ar fi arătat altfel”.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite