Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor va putea fi sesizată la un nou număr, începând cu 6 ianuarie 2012

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) va putea fi sesizată la un nou număr de telefon, începând din 6 ianuarie.

Noul telefon al consumatorului, Infocons - 021/9551, este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă şi este număr cu tarif normal în reţeaua Romtelecom. Începând din 6 ianuarie va intra în vigoare Ordinul nr. 473 din 03/12/2012 privind unele măsuri de informare a consumatorilor, potrivit unui comunicat.

La acest număr de telefon, consumatorii pot obţine informaţii despre modul în care pot depune o reclamaţie sau sesizare. Actual număr, valabil până în 6 ianuarie, este 0800 080 999.

Totodată, prin noile reglementări, operatorii economici au obligaţia să afişeze o plachetă care să conţină următoarele informaţii: Telefonul Consumatorilor Infocons - 021/9551, linie telefonică la tarif normal în reţeaua Romtelecom, adresa şi numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecţia consumatorilor şi comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor, în a caror rază teritorială se află operatorul economic, şi adresa site-ului ANPC.

Placheta poate fi descărcată gratuit de pe pagina de internet a Autoritatii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite