RCS&RDS a scos programele Discovery din grilă. Vor fi disponibile doar cu taxă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Programele Discovery nu mai sunt disponibile în reţeaua operatorului RCS&RDS. FOTO Mediafax
Programele Discovery nu mai sunt disponibile în reţeaua operatorului RCS&RDS. FOTO Mediafax

Furnizorul de cablu RCS&RDS a scos din grilă programele Discovery. De acum, acestea vor putea fi văzute de abonaţi doar contra cost. Operatorul s-a folosit în această acţiune de faptul că trebuie să asigure număr minim de canale clienţilor, dar fără ca acestea să fie specificate.

Canalele Discovery World, Discovery Travel&Living (TLC) România, Discovery Science şi Investigation Discovery vor putea fi vizionate de clienţi doar dacă aceştia mai plătesc o taxă suplimentară de 7 lei, informează „Capital”. Operatorii call center au afirmat că RCS trebuie să furnizeze un număr minim de canale, dar cum acestea nu sunt numite, operatorul a decis eliminarea posturilor Discovery.

Clienţi nemulţumiţi care sună la RCS sunt întâmpinaţi de un mesaj audio care explică în linii mari situaţia. „În perioada următoare RCS&RDS va reorganiza grila de programe digitale. Din acest motiv, câteva posturi TV vor putea fi recepţionate numai în format analogic, nu şi în cel digital”, notează cei de la „Capital”. Mesajul se încheie cu menţiunea că cei care doresc acele posturi în format digital pot opta pentru un pachet superior de canale.

Românii sunt fani Discovery

Discovery România a realizat anul acesta un studiu de piaţă pentru a evalua impactul pe care marca Discovery l-a avut asupra românilor. Sondajul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional, pentru populaţia cu vârste între 18 şi 49 de ani, şi care locuieşte la oraş.

Potrivit studiului, 90% din respondenţi se uită zilnic la televizor, iar 43% dintre ei urmăresc zilnic Discovery Channel, în timp ce majoritatea respondenţilor urmăresc Discovery Channel cel puţin o dată pe săptămână. De asemenea, bărbaţii urmăresc Discovery Channel mai des decât femeile, potrivit aceluiaşi studiu.

Mai mult, 62% din respondenţi consideră că Discovery Channel a avut un efect pozitiv asupra vieţii lor, prin cunoştinţele pe care le-au dobândit astfel. Alţi 52% au afirmat că Discovery Channel este o combinaţie perfectă între divertisment şi informaţii, iar 48% au spus că dacă Discovery ar fi un om, acesta ar fi o combinaţie între un explorator şi un om de ştiinţă. Surprinzător este că 17% din cei chestionaţi au zis că Discovery este singurul motiv pentru care încă mai au abonament TV.

RCS&RDS a făcut la fel cu Antena 1 şi Antena 3, dar pe satelit

În aprilie acest an, RCS&RDS a anunţat că a scos posturile Antena 1 şi Antena 3 de la difuzarea pe satelit. Decizia i-a afectat pe cei peste un milion de abonaţi Digi Satelit. Atunci, furnizorul a spus că nu mai acceptă să plătească şapte milioane de euro pe an pentru a le difuza. Însă reprezentanţii Antena Group au spus că cele două canale de televiziune sunt libere la retransmisiune, dar RCS&RDS a revenit şi a afirmat că Antena Group i-a retras drepturile de difuzare.

Compania RCS&RDS este a omului de afaceri Zoltan Teszari din Oradea. Compania nu a mai publicat date despre clienţi şi rezultate financiare din 2009. Atunci, compania avea afaceri totale de peste 500 de milioane de euro. Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 480 de milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de 2010.  Potrivit Ministerului Finanţelor, la 31 decembrie 2010, RCS&RDS avea datorii totale de 762 de milioane de euro.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite