Dacia, brandul favorit în programele Rabla și Rabla Plus

0
Publicat:

Dacia este brandul favorit de românii care au ales să își cumpere o mașină prin programele Rabla Clasic și Plus, cu 6.594 de mașini prin Rabla Plus și 23.910 de mașini prin Rabla Clasic, potrivit datelor transmise de Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM)

Dacia are succes prin programul Rabla
Dacia are succes prin programul Rabla

În topul brandurilor preferate de românii care au accesat programul Rabla Plus se află și Tesla, cu 1.084 de mașini, și Volkswagen, cu 989 de mașini.

În ceea ce privește programul Rabla Clasic, în top trei se pot găsi mărcile Dacia, cu 23.910 mașini, Hyundai, cu 6.513 mașini, și Toyota, cu 5.604 mașini. Potrivit informațiilor transmise de Administrația Fondului pentru Mediu (AFM) Economedia, în cadrul Programului Rabla Clasic 2023, s-au înscris la producători/dealeri auto 18.399 de persoane fizice.

Instituția transmite că până în prezent au fost achiziționate 16.320 de autovehicule noi. S-au înscris la producători/dealeri auto 3.345 de persoane fizice, iar până în prezent s-au achiziționat 2.007 autovehicule.

„În cadrul Programului Rabla Plus 2023, s-au înscris la producători/dealeri auto 4.225 de persoane fizice, până în prezent fiind achiziționate 4.470 de autovehicule noi (3.732 pur electrice și 738 hibrid plug-in)“, potrivit datelor transmise de AFM.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite