Un bărbat a adormit într-un tren de noapte pe ruta Glasgow - Londra, dar nu a mai ajuns nicăieri. Explicaţia operatorului feroviar

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sursă foto: Facebook - Caledonian Sleeper
Sursă foto: Facebook - Caledonian Sleeper

Un pasager care folosea un serviciu feroviar de noapte din Scoţia către Londra a povestit cum că a rămas fără cuvinte după ce s-a trezit şi a constatat că trenul nici măcar nu a părăsise oraşul Glasgow, unde se îmbarcase.

Jim Metcalfe, care foloseşte serviciul Caledonian Sleeper, un tren de noapte cu vagoane de dormit, de 15 ani, a povestit într-o postare pe reţelele de socializare despre experienţa „bizară” prin care a trecut în dimineaţa zilei de miercuri, 20 iulie. 

„În 15 ani de utilizare a acestui tren, în care am trecut prin multe lucruri bizare, acest lucru trebuie să fie cel mai ciudat care mi s-a întâmplat până acum. M-am trezit şi trenul nu a părăsit niciodată Glasgow. A stat aici toată noaptea, iar acum am fost daţi afară din el la ora 5:30, în oraşul nepotrivit”, a transmis Jim Metcalfe.

Trenul de noapte leagă Londra, Anglia, cu Inverness, Aberdeen şi Fort William prin Glasgow, Scoţia, transmite The Guardian. 

Directorul executiv al organizaţiei de caritate, care locuieşte în East Renfrewshire, a adăugat: „Cal Sleeper a postat pe Twitter că serviciul a fost deschis aseară, a lăsat oamenii să se îmbarce şi ne-a lăsat aici toată noaptea. I-au lăsat pe toţi să intre şi să se culce şi tocmai pus să coborâm aici”. 

„Călătoresc în interes de serviciu. E greu să ştii ce să spui…”, a mai punctat acesta. 

Acest incident a avut loc după ce timp de mai multe zile au avut loc decalări ale programului căii ferate, în timp ce inginerii lucrau pentru a repara efectele valului de căldură fără precedent.

Kathryn Darbandi, directorul general al Serco pentru Caledonian Sleeper, a declarat: „Ne cerem scuze clienţilor afectaţi de anularea serviciilor noastre peste noapte între Scoţia şi Londra. Acest lucru a fost cauzat de o defecţiune identificată pe linie, seara târziu, legată de temperaturile extreme care au cauzat probleme în reţea, care erau în afara controlului nostru. Am depus toate eforturile pentru a-i sprijini pe clienţii afectaţi, inclusiv oferirea de cazare peste noapte la bord şi opţiuni de călătorie cu servicii feroviare alternative a doua zi. Toţi clienţii vor primi o rambursare integrală.”

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite