Elevii din Anglia își agresează și își amenință profesorii. Cadrele didactice se tem pentru siguranța lor și au intrat în grevă

0
Publicat:

Directorii școlilor din Anglia spun că nu mai știu cum să gestioneze o situație descrisă drept „o cultură a neconformării după lockdown”, cu elevi care se plimbă pe coridoare și nu vor să mai participe la ore.

Problemele de comportament ale elevilor au apărut după lockdown
Problemele de comportament ale elevilor au apărut după lockdown FOTO Shutterstock

Mai mult, personalul didactic de la o școală din Kent, sud-estul Angliei, a declanșat o grevă din cauza comportamentului elevilor.

Oasis Academy Isle of Sheppey a ajuns în atenția presei săptămâna trecută după ce membrii Uniunii Naționale de Educație au declanșat o acțiune de protest din cauză că se tem pentru siguranța lor, reclamând agresiuni și amenințări fizice din partea elevilor.

De asemenea, directori de școli din alte părți ale țării au declarat pentru The Guardian că sunt îngrijorați cu privire la deteriorarea comportamentului elevilor, asociată cu o lipsă de susținere a politicii școlare din partea unor părinți, ambele probleme fiind evidențiate în raportul anual Ofsted apărut săptămâna trecută.

Părinții nu susțin profesorii

Cu ani în urmă, un părinte chemat la școală pentru a discuta o problemă de comportament ar fi susținut necondiționat poziția profesorului, însă directorii spun că acum părinții iau partea copilului în defavoarea școlii, în timp ce alții contesta deciziile școlii pe rețelele de socializare.

"Comportamentul s-a înrăutățit, dar nu primim niciun fel de sprijin din partea părinților", a spus directoarea unei școli secundare din Midlands. "Ei nu doresc sancționarea copiilor. Pun mai multe întrebări decât oferă sprijin", a continuat aceasta.

Comportamentul elevilor este acum "complet diferit" de cum era în trecut, a afirmat directoare.

"În trecut, elevii erau la lecții. Poate că întrerupeau orele și trebuia să te ocupi de acest tip de comportament. Dar există un nou fenomen în școli în ultimul an și jumătate - elevii vin la școală, dar nu merg la nicio lecție, ci pur și simplu se plimbă prin clădire. Vor să vină pentru socializare, dar nu vor să meargă la lecții”, a mai declarat cadrul didactic.

"Așadar, trebuie să impun o sancțiune și sunt nevoită să îi suspend sau să îi trimit într-o cameră de izolare. Dar de cele mai multe ori ei nu se conformează și nici părinții nu au autoritate asupra copiilor", spune ea.

Elevii îi numesc pe profesorii bărbați „pedofili”

În timp ce în trecut existau incidente izolate cu un copil care înjura personalul didactic, de la apariția COVID, acest lucru a devenit mult mai răspândit, cu elevi care le spun profesorilor să "se ducă naibii", numind membrii profesorii bărbați "pedofili" și făcând comentarii grosolane cu privire la profesori.

"E jenant", a spus ea. "E umilitor și nu te face să te simți competent în clasă când te atacă personal."

Din cauza stresului, mai spune directoarea, mai mulți profesori au intrat în concediu.

Există mai multe bătăi între elevi și mai multe perturbări cauzate de declanșarea alarmelor de incendiu. "Dar pentru noi, cea mai mare problemă este că elevii pur și simplu refuză să urmeze instrucțiunile."

În unele cazuri, când un copil refuză să părăsească sala de clasă, întreaga clasă trebuie să se mute în altă parte.

Suspendările au crescut cu 40% în acest semestru față de aceeași perioadă a anului trecut, a spus directoarea.

În alte părți, procentul suspendărilor este chiar mai mare. Directorul liceului Saint John Henry Newman RC din Oldham a spus că numărul acestora s-au dublat la școala sa, de la 81 de zile anul trecut, la 161 de zile anul acesta.

"Nu cred neapărat că comportamentul s-a înrăutățit", a spus directorul. "Ceea ce aș spune este că nivelul de nevoie și complexitatea tinerilor a crescut exponențial."

Nevoile speciale nesatisfăcute, problemele de sănătate mintală și absența persistentă post-pandemie creează tensiuni în școli, care pot duce la încălcarea codului de comportament.

"În trecut aveam băieți și fete obraznice care făceau lucruri obraznice", a adăugat el. "Acum este mult mai complex decât atât."

În plus, serviciile externe, precum serviciile de sănătate mintală pentru copii și adolescenți, nu mai au resursele necesare pentru a sprijini corespunzător copiii.

Profesoară diagnosticată cu tulburare de stres post-traumatic

"Sunt director de 20 de ani", a spus un profesor din nord-vestul Angliei. "De-a lungul anilor m-am obișnuit cu profesorii care spun că comportamentul se înrăutățește și nu am crezut niciodată în asta, până în ultimele 18 luni."

Suspendările și excluderile permanente sunt în creștere și la școala pe care o conduce, nu în general pentru incidente mari, ci pentru o acumulare de episoade de neconformare.

"Pur și simplu nu putem face ca elevii să intre în clase. Dacă reușim efectiv să îi aducem acolo, ies sub pretextul de a merge la toaletă și nu mai revin."

Wendy Exton, membru al comitetului executiv național al sindicatului de învățământ NASUWT, a fost diagnosticată cu tulburare de stres post-traumatic după ce a lucrat într-o unitate de referință pentru elevi. Într-un interviu pentru BBC Radio 4, luni, ea a spus că a fost atacată fizic și a suferit comentarii sexuale din partea elevilor.

"Nimeni nu merge la muncă pentru a fi amenințat sau abuzat în acest fel și problema s-a înrăutățit de mai mulți ani", a spus ea.

"Cred că problema este că sunt copii care au fost lăsați acasă pe ecrane și nesupravegheați și nu au avut limitele și rutinele zilnice de școlarizare cu care s-au obișnuit", a mai spus profesoara.

Un purtător de cuvânt al Departamentului pentru Educație a declarat: "Este esențial ca școlile să gestioneze bine comportamentul elevilor, astfel încât să poată oferi medii calme, sigure și de sprijin.

"Programul nostru continuu de 10 milioane de lire sterline pentru huburile de comportament urmărește să sprijine până la 700 de școli între 2021 și 2024 în îmbunătățirea comportamentului lor, asociindu-le cu școli exemplare și cu trusturi multi-academice selectate.

"În plus, ghidul nostru actualizat despre comportamentul în școli oferă sfaturi despre crearea de culturi la nivelul întregii școli care stabilesc explicit cum arată un comportament bun, și interzicem utilizarea telefoanelor mobile în școli pentru a oferi un sprijin suplimentar."

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite