Statistici înainte de Black Friday: cât sunt clienţii dispuşi să cheltuie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Black Friday a debutat online în România.
Black Friday a debutat online în România.

Magazinele se pregătesc cu reduceri de Black Friday şi românii cu bani pentru produse. De la an la an, încă din 2011, site-urile au devenit mai bune, banii cheltuiţi mai mulţi. Iată cum se anunţă Black Friday 2016.

Black Friday a ajuns un eveniment popular atât în online, cât şi în offline, atât pentru electronice, cât şi pentru fashion, piatră sau servicii. Conform unui sondaj derulat recent, aproximativ 80% din români sunt interesaţi să cumpere ceva în această perioadă. Iar 26% din respondenţi spun că vor aloca peste 1.000 de lei pentru achiziţia de produse în Black Friday. În mediul urban, procentul ajunge la 28.

Bărbaţii sunt dispuşi să aloce sumele cele mai mari, 30% din aceştia intenţionând să cumpere produse a căror valoare cumulată depăşeşte 1.000 de lei. La polul opus, doar 20% din femei sunt dispuse să cheltuiască peste 1.000 de lei de Black Friday, 45% din femei optând pentru cumpărături cu o valoare de sub 500 de lei, mai arată rezultatele sondajului realizat de iVox pentru evoMag.

Răspunsurile au fost acordate online şi vin cu marja lor de eroare. Totuşi, interesul în creştere pentru eveniment e o realitate. eMag a informat recent că circa 11,8 milioane de români ar fi interesaţi să cumpere, iar în patru ani s-a modificat şi volumul cumpărăturilor. Dacă în 2012 erau aproape două per cumpărător, pentru 2016 se estimează că vor fi aproape trei. Anul acesta vom avea şi mai multe categorii, în special electroIT, fashion, home & deco şi auto.

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Tehnologie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite