Sesame, yala inteligentă a viitorului
0Candy House, o nouă companie care se ocupă cu fabricarea de electrocasnice „robotizate”, şi-a lansat primul proiect, yala inteligentă, pe platforma de crowdfunding Kickstarter.
Sesame, yala inteligentă, are un design minimalist şi este creată pentru a înlocui cheile de la casă cu o aplicaţie pentru telefonul mobil.
Aceasta se poate conecta prin Bluetooth la smartphone, însă vine cu un dispozitiv opţional care permite conectarea la internet prin Wi-fi.
O funcţie utilă permite utilizatorului să bifeze o opţiune care va încuia automat uşa de fiecare dată când aceasta este închisă.
Mai mult, yala are o autonomie de 500 de zile şi va trimite o notificare atunci când bacteria este pe terminate. Totuşi, dacă utilizatorul ignoră această notificare, iar opţiunea de blocare automată este activată, acesta nu va rămâne blocat în interiorul sau exteriorul casei, întrucât poate folosi cheia oricând.
Sesame se instalează în numai câteva secunde
Un videoclip de prezentare arată cum yala poate fi instalată în numai doi paşi, fără a necesita unelte sau un proces complicat de integrare în uşă. De asemenea, aceasta este compatibilă cu aproape orice tip de zăvor cu cilindru care se găseşte în Statele Unite, Danemarca, Suedia, Canada, Norvegia, Singapore, şi Malaezia.
Yala inteligentă poate recunoaşte un stil de ciocănit personalizat
Pentru a descuia uşa, utilizatorul poate ciocăni într-un anumit mod, fie în telefon, fie în uşă. De asemenea, printr-un software, utilizatorul poate, pur şi simplu, să ceară aplicaţiei, verbal, să descuie uşa.
Totuşi, aplicaţia este securizată printr-un algoritm complicat, de nivel militar, care nu permite hackerilor să o acceseze pentru a pătrunde în casa utilizatorului.
Sesame, un proiect susţinut de peste 5.000 de oameni
Pe platforma de strângere de fonduri, Kickstarter, proiectul a strâns 5.087 de susţinători şi fonduri de peste 830.000 de dolari, atingând primul obiectiv propus, de 500.000 de dolari, pentru care compania oferă două baterii în plus.
Pentru atingerea următoarelor obiective, Candy House promite să aducă, treptat, o nouă carcasă, a cărei culoare va fi decisă de cumpărător, o comunitate, un program de recunoaştere a vocii unice a fiecărui utilizator, iar, în final, pentru 3 milioane de dolari, un software de recunoaştere a trăsăturilor faciale.
Campania de finanţare se încheie pe 26 aprilie, iar compania urmează apoi să livreze yalele celor care au susţinut proiectul.