Samsung a lansat o poliţă de asigurare pentru utilizatorii de Galaxy S7, S8, S9, Note 8 şi Note 9. Cât costă rata lunară şi unde te înscrii pentru noul serviciu
0
Samsung introduce Samsung Mobile Care, o nouă metodă de asigurare a telefoanelor Samsung pentru daune accidentale.
Samsung Mobile Care este o poliţă de asigurare pentru clienţi, garantată de firma de asigurări Allianz, în care repararea dispozitivelor mobile Samsung este efectuată de tehnicieni autorizaţi Samsung, folosind piese originale Samsung.
Dispozitivele sunt asigurate împotriva tuturor deteriorărilor accidentale care limitează funcţionalitatea dispozitivului, inclusiv deteriorarea ecranului. Utilizatorii pot solicita acest serviciu de două ori pe parcursul poliţei lor de asigurare de doi ani.
În plus, tehnicienii autorizaţi Samsung vor efectua reparaţiile dispozitivului ca parte a pachetului Samsung Mobile Care, folosind numai componente Samsung verificate.
Clienţii pot plăti în avans sau pot opta pentru o rată lunară. Aceştia pot achiziţiona serviciul de pe samsung.com/ro în termen de 30 zile de la cumpărarea noului dispozitiv mobil şi au o perioadă de 14 zile după achiziţie, în cazul în care doresc să anuleze cererea.