O noua solutie de telecomunicatii pentru industria hoteliera
0NET COM lanseaza noua solutie de telecomunicatii destinata industriei hoteliere, Alcatel Hospitality, o solutie unica si integrata pentru hoteluri. Solutia Alcatel Hospitality este un sistem integrat
NET COM lanseaza noua solutie de telecomunicatii destinata industriei hoteliere, Alcatel Hospitality, o solutie unica si integrata pentru hoteluri. Solutia Alcatel Hospitality este un sistem integrat de telefonie si management hotelier bazata pe platforma hardware Alcatel OmniPCX. Aplicatia software a acestei solutii realizeaza atat managmentul serviciilor hoteliere, cat si managementul sistemului telefonic. Printre facilitatile oferite de Alcatel Hospitality se mai numara: operatiuni Front Desk (rezervare/check in/check out), sistem de facturare integrat, monitorizare de stare a camerelor. Sistemul telefonic asigura Rutare pe Calea cea mai ieftina - LCR (Least Cost Routing) realizand scaderea costurilor de telefonie cu pana la 50%, fata de sistemele traditionale. Telefoanele de camera sunt specializate pentru domeniul hotelier, cu: butoane pentru acces direct la diverse servicii ale hotelului, mufa de date-internet si posibilitate de mesagerie vocala. Telefoanele pentru personalul hotelier sunt fie digitale cu functiuni dintre cele mai diverse, fie terminale mobile DECT (Digital Enhanced Cordless Telephony). Este posibila de exemplu transmiterea, de pe un terminal mobil direct in sistem, a modificarii starii unei camere (room clean, room service, minibar etc.) sau a transmiterii de incidente predefinite (defectiuni tehnice etc.). "Aceasta solutie vine in intampinarea industriei hoteliere privind nevoia unei solutii eficiente, garantate la nevoile viitoare de comunicatii si care ofera in acelasi timp cel mai ridicat nivel de servicii disponibil catre clienti la ora actuala", a declarat Liviu Nistoran, director general al Net Com. Sistemul Alcatel Hospitality este destinat industriei hoteliere, asigurand atat comunicatiile in mediile analogice si digitale, cat si IP. Una din aplicatiile-cheie oferite odata cu acest sistem este ImniTouch, un pachet multimedia integrat pentru contact center care este usor de instalat si utilizat. Interfata AHL (Alcatel Hospitality Link) folosita de OmniTouch asigura un nivel superior de integrare care nu era posibil anterior. Cand un client alege solutia Hospitality, el preia infrastructura avansata de voce a OmniPCX Enterprise, care ii permite sa recupereze in scurt timp investitia. Folosind o unica legatura deschisa, AHL permite aplicatiei sa utilizeze si sa controleze resursele OmniPCX Enterprise. De exemplu, solutia furnizeaza clientului functionalitatea de integrare a costurilor si a serviciior de administrare fara a fi nevoit sa achizitioneze echipament auxiliar, scazand efectiv costurile achizitiei.