LinkedIn: profit, siguranţă şi 175 de milioane de utilizatori
0Reţeaua socială profesională LinkedIn şi-a anunţat rezultatele financiare şi numărul utilizatorilor. Astfel, platforma a ajuns la 175 de milioane de utilizatori, în creştere de la 161 de milioane de oameni în mai.
Deşi nu este la fel de populară ca platformele sociale de masă, LinkedIn îşi păstrează un public fidel, iar scopul reţelei este foarte bine ştiut: conectarea profesioniştilor din diferite domenii. Astfel, LinkedIn nu face neapărat bani din publicitate, cât din conturile premium, care oferă acces la mai multe facilităţi pentru profesionişti.
La nivel financiar, constanţa LinkedIn se vede şi în rezultate: reţeaua a avut o creştere de 48% la bursă în ultimul an. Astfel, după anunţul şefilor, acţiunile au crescut cu 10%, până la 102 dolari. De asemenea, în timpul acestei zilei acţiunile au ajuns la 106 dolari. Estimările specialiştilor au ajuns la 11 miliarde de dolari.
LinkedIn a raportat un profit de 2,8 milioane de dolari şi venituri de 228,2 milioane de dolari. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, veniturile au crescut cu 89%.
Deşi nivelul companiei este mult mai mic decât cel al unor reţele ca Facebook sau Twitter, LinkedIn are avantajul siguranţei. În schimb, acţiunile Facebook au ajuns pentru prima oară sub 20 de dolari, de când a fost cotată la bursă, cu o deschidere de la 38%.