INTERVIU Alexandru Negrea: când şi cât trebuie să investească o companie în comunicarea pe Facebook

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Alexandru Negrea FOTO revistaflacara.ro
Alexandru Negrea FOTO revistaflacara.ro

Facebook ridica sau coboara o companie. Social media nu mai poate fi neglijata, iar antreprenorii trebuie sa fie atenti cum isi fac intrarea pe scena acestui mediu de comunicare.

Ce trebuie sa stie oamenii de afaceri despre Facebook, cand sa investeasca, cum sa investeasca si, mai ales, cat sa investeasca, intr-un interviu cu Alexandru Negrea, seful departamentului de Facebook din cadrul agentiei digitale Spada.

Cat investeste o companie din Romania pentru promovarea imaginii sale prin canalul Facebook?

Sunt companii mari care investesc mai mult de 100.000 euro pe an in Facebook (strategie editoriala, ads, aplicatii, concursuri cu premii, cupoane de reducere), dar si companii la fel de mari care investesc de zece ori mai putin, poate, ajutate fiind de imaginea pe care si-au construit-o de-a lungul timpului. 

Cu cat compania are mai multe probleme de imagine, cu atat investitia in Facebook e mai mare, pentru ca trebuie sa pluseze mult in zona de Customer Care.

Afla mai multe despre beneficiile si capcanele promovarii in social media, in continuarea interviului, pe Business24.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite