FOTO Apocalipsa după Internet. Un artist român şi-a imaginat logo-urile mâncate de rugină ale marilor companii tech
0Într-o lume despre care nimeni nu ştie încotro se îndreaptă, unde frica de Apocalipsă este din ce în ce mai mare iar speranţa pare aproape pierdută, artistul grafic român Andrei Lăcătuşu şi-a imaginat cum ar arăta logo-urile marilor companii de tehnologie dacă acestea ar fi decăzut precum retailerii tradiţionali din trecutul nu foarte îndepărtat.
Într-o lume postapocaliptică, un fel de Detroit al Facebook şi Google, analogia este realizată într-un mod foarte interesant de Lăcătuşu, care îşi imaginează decăderea care s-a abătut chiar şi peste câteva simboluri ale secolului 21 şi, implict, ale consumerismului. Ideea în sine este cea de ”trecere a timpului” şi sugestia că nimic nu este nemuritor, nici măcar internetul. Despre creaţiile sale a scris şi Business Insider.
Fotografiile au fost create de artist folosind Adobe Photoshop, Autodesk 3ds Max şi V-Ray. Le poţi vedea mai jos.
TINDER
Toate fotografiile din articol sunt realizate de Andrei Lăcătuşu, pe care îl poţi găsi pe Behance, AICI.