Evolio lansează Garanţia VIP - un nou pachet de avantaje excelente pentru clienţii săi
0Evolio a lansat pe 28 februarie Garanţia VIP, un serviciu post vânzare, ce asigură clienţilor săi o perioadă de trei ani garanţie şi Express Service.
Serviciul de Garanţie VIP asigură extinderea perioadei standard legale de garanţie cu încă un an. Astfel clienţii Evolio pot beneficia de o garanţie de 3 ani la achiziţionarea oricărui produs din categoriile: smartphone, tablete, GPS-uri, ceasuri şi brăţări inteligente, camere video de acţiune, smart scooter, drone.
Prin serviciul de Garanţie VIP clienţii Evolio beneficiază şi de Express Service. Acest serviciu oferă prioritate în soluţionarea intervenţiilor de service, reparaţiile efectuându-se în aceaşi zi. În cazul clienţilor care folosesc serviciul de curierat, produsele primite în service-ul propriu Evolio, vor fi evaluate, reparate şi expediate înapoi clienţilor în maxim 48 de ore.
„Dorim să îmbunătăţim constant experienţa de utilizare a clienţilor noştri şi să-i răsplătim pe cei care acordă încredere produselor noastre. Din acest motiv calitatea serviciilor post-vânzare şi promptitudinea soluţionării solicitărilor venite din partea clienţilor nostri, se număra printre principalele noastre obiective startegice. Serviciul de Garanţie VIP a fost conceput tocmai din respectul faţă de clienţii nostri, cărora le putem oferi astfel o garanţie extinsă de trei ani şi repararea produselor în maxim 48 de ore.”, a declarat Annamaria Georgescu, Marketing Manager Evolio.
Pe toată durata de acoperire a serviciului de Garanţie VIP transportul produselor tur-retur către service este asigurat în mod gratuit.
Mai multe detalii despre noul serviciu Evolio sunt disponibile pe www.evolio.ro
Despre Evolio
Evolio oferă cea mai largă gamă de produse electronice, IT şi de telecomunicaţii, şi este unul dintre cele mai importante branduri româneşti pe segmentele: GPS-uri, ceasuri şi bratari fitness inteligente, camere video sport şi smartphone-uri.