Estimări de Black Friday: creştere cu 60% a tranzacţiilor online
0Odată cu Black Friday, oamenii s-au obişnuit să plătescă mai des online şi să comande produsele prin internet, decât să se ducă în magazin. Anul acesta, creşterea numărului tranzacţiilor va fi considerabilă.
PayU România, procesator de plăţi online, estimează, faţă de 2015, o creştere cu 60% a volumelor tranzacţionate de Black Friday, până la o valoare de 110 milioane lei. Evenimentul reducerilor de anul acesta va fi pe 18 noiembrie, cele mai multe magazine alegând să aibă campanii pentru tot weekendul. Mai mult, PayU estimează că, din totalul comenzilor, 25% vor fi achitate online, prin card bancar, iar valoarea tranzacţionată prin carduri cu rate ar putea să se dubleze, până la aproximativ 40 milioane lei.
Topul produselor pe care clienţii aleg să le cumpere online este condus de IT, categorie urmată de fashion şi beauty, home & deco, produsele pentru copii şi cărţi. Aceleaşi categorii vor fi cele mai cerute şi de Black Friday. Procesatorul de plăţi susţine că poate susţine peste 3.000 tranzacţii pe minut. În mod obişnuit, procesează circa 20.000 de plăţi pe zi, cu 1.000 de euro pe minut.
Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediţia Black Friday de anul acesta se numără Elefant, eMag, FashionDays, Paravion, PC Garage, Quickmobile, Telekom prin clickshop.ro şi germanos.ro, şi Vivre.
Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!
