eMAG se extinde în interiorul grupului: preia Fashion Days

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Iulian Stanciu, şeful eMAG
Iulian Stanciu, şeful eMAG

eMAG a început demersurile de preluare a retailerului online Fashion Days. În mai 2015, compania va depune o solicitare către autoritaţile de reglementare a concurenţei privind preluarea controlului asupra Fashion Days, companie deţinută de Naspers, din care face parte şi eMAG.

"Este un moment important în dezvoltarea eMAG şi vom aduce beneficii importante tuturor clienţilor noştri. Oamenii din spatele Fashion Days pun foarte multa pasiune, sunt foarte talentaţi, şi ne dorim ca împreună cu experienţa în comerţ online a colegilor din eMAG să ne dezvoltăm mai repede în regiune", spune Iulian Stanciu, acţionar şi director general eMAG.

De această tranzacţie vor beneficia ambele companii: Fashion Days îşi va continua dezvoltarea cu ajutorul strategic din partea eMAG, iar eMAG va beneficia de expertiza în fashion, parteneriate strategice şi baza de clienţi a Fashion Days. Biroul central al Fashion Days va fi mutat la Bucureşti.

Celor peste 8 milioane de utilizatori, Fashion Days le oferă zilnic mai mult de 200.000 de produse, 100% originale de la peste 500 branduri internaţionale.

Adevărul Live: Cum a devenit comerţul online sinonim cu eMAG. „Am vrea să integrăm în platforma noastră magazine care vând în străinătate”

De la club de shopping la site de comerţ

În cei cinci ani de existenţă, Fashion Days a evoluat de la un club de shopping pe bază de invitaţie care oferea campanii limitate în timp şi cantitate la o destinaţie de shopping deschisă publicului larg, dovadă şi existenţa aplicaţiilor pentru iOS. Mai mult, şi-a propus ca până la sfârşitul anului să lanseze şi aplicaţia pentru sistemul de operare Android. La nivel de grup, procentul de comenzi realizate de pe terminale mobile a crescut în ultimii ani de la 5% în 2012 la 31% în 2014, fiind peste media de creştere a pieţei de comerţ electronic.

Toate comenzile realizate în Polonia, Cehia, Bulgaria sau alte ţări din regiune pornesc din România. Fashion Days are trei depozite aici, la marginea Bucureştiului, două fiind folosite pentru a tria produsele de la furnizori şi unul pentru a stoca produsele pentru livrări rapide. Toate acestea au o capacitate maximă de aproape 655.000 de produse. Magazinul a pornit de la 20.000 de produse, iar în prezent are, în Europa, 550 de angajaţi dintre care 400 sunt în România.

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite