Dacă îţi placi prietenii, o să apreciezi noua funcţie din Facebook News Feed: vei vedea mai multe dintre mesajele lor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Noul News Feed de la Facebook va ajunge la mai mulţi utilizatori. FOTO Adevărul
Noul News Feed de la Facebook va ajunge la mai mulţi utilizatori. FOTO Adevărul

Facebook a promis în primăvară un nou News Feed şi încă nu l-a livrat tuturor utilizator. Ieri, şi-a reafirmat convingerea că acesta va fi mult mai util decât alternativa din prezent şi a prezentat o funcţie care te va face să descoperi mai mult din conţinutul creat de prieteni.

La evenimentul de ieri, de la sediul Facebook din California, compania a anunţat ceea ce numeşte story bumping. Mai precis, este o funcţionalitate care va face ca mesajele mai vechi să apară din nou în fluxul tău, dar doar dacă nu ai trecut peste ele o dată. De asemenea, algoritmul de afişare se va folosi şi de numărul de distribuiri, like-uri şi comentarii, notează The Verge.

Sunt peste un miliard de utilizatori de Facebook, iar zilnic 700 de milioane accesează site-ul, astfel că Facebook vrea să reducă din dificultăţile de folosire. Cel mai frecvent lucru de care s-au plâns oamenii este faptul că unele mesaje se pierd sau că primesc tot mai puţine dintre cele ale prietenilor ba din cauza fluxului mai mare de publicitate, ba din cauza schimbărilor reţelei. Ca idee, zilnic există 1.500 de mesaje potenţiale pentru utilizatori, dar doar o mică parte ajung într-adevăr la ei.

Facebook şi-a regândit strategia după ce Chris Cox, vicepreşedintele reţelei responsabil de produse, a remarcat că nu regăseşte în fluxul său o poză de-ale unui prieten. El a investigat problema şi a descoperit că ea apare în flux, dar e mult prea jos şi el n-a derulat suficient în pagină. Echipa de ingineri a început astfel să construiască module noi de promovare a mesajelor şi acestea sunt incluse în noul News Feed.

news feed facebook

Primii utilizatori care au testat noul News Feed au spus că e foarte bun, sustine Lars Backstrom, inginer manager la Facebook, iar aceştia sunt cu 5% mai predispuşi să interacţioneze cu alţi utilizatori şi cu 8% mai dispuşi să interacţioneze cu o pagină de brand. Procentul cel mai mare a fost remarcat în ceea ce priveşte parcurgerea fluxului, sunt cu 13% mai multe şanse ca utilizatorii să urmărească mai multe poveşti. „Oamenii pot să descopere o cantitate mai mare de conţinut“, a declarat Backstrom.

News Feed va împlini 7 ani în aproximativ o lună şi au fost doar câteva schimbări semnificative de-a lungul existenţei sale. Cea mai nouă presupune şi o contopire a mediilor, conţinutul dispus la fel şi pe tabletă şi telefon, şi pe web. Story bumping a fost lansat pentru versiunea web şi va începe să apară pe mobil în următoarele săptămâni.

Află mai multe despre Facebook News Feed: 

GALERIE FOTO Noul News Feed, la prima vedere - inspiraţia Facebook vine de la aplicaţia mobilă, Google+ şi Twitter

Noul Facebook News Feed pune accent întâi pe utilizatori, apoi se va orienta şi spre companiile de publicitate

FOTO VIDEO Noul News Feed al Facebook, inspirat de versiunile de mobil dar şi de Google+

GALERIE FOTO Schimbările vizuale ale Facebook: de la site-ul thefacebook.com la Timeline şi News Feed regândit

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite